کد خبر ۷۱۸۱۶ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۹

سامانه بارشی از روز سه‌شنبه وارد استان قم می‌شود

مدیرکل هواشناسی قم گفت: در حال حاضر یک سامانه بارشی فعال در سطح کشور وجود دارد که احتمال می‌رود این سامانه در روز سه‌شنبه به استان قم نیز برسد.
- اخبار استانها -

مهران حیدری بنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان قم در روزهای آتی اظهار داشت: در حال حاضر یک سامانه بارشی فعال در سطح کشور وجود دارد که احتمال می‌رود این سامانه در روز سه‌شنبه به استان قم نیز برسد.

وی افزود: با توجه به‌شدت بارش‌ها احتمالاً در برخی مواقع نوع این بارش‌ها رگباری می‌شود که احتمال بارش برف در برخی از مناطق استان نیز وجود دارد و سازمان هواشناسی استان قم اخطارهای لازم را برای زائران و مسافران ابلاغ کرده است.

مدیرکل هواشناسی قم گفت: با توجه به بارش‌های پیش رو در هفته جاری، از مردم درخواست می‌کنیم که به توصیه‌های ایمنی توجه کرده و تمهیدات لازم را برای انجام سفری بی‌خطر بیندیشند.

بارش باران در جاده‌های خراسان رضویموج دوم بارش باران و برف فردا وارد استان اردبیل می‌شودپای حرف مردم| بارش باران در قم و تکرار پدیده آزاردهنده آب‌گرفتگی معابر

حیدری بنی با بیان اینکه این بارندگی‌ها احتمالاً موجب آب‌گرفتگی معابر می‌شود، خاطرنشان کرد: از مردم و مسافران می‌خواهیم که در حواشی مسیرها اتراق نکرده و توجه جدی به لغزش زمین داشته باشند تا شاهد کمترین خسارت‌ها باشیم.

وی ادامه داد: مرکز هواشناسی شکوهیه در ایام نوروز فعال‌تر کار را دنبال می‌کند و مردم می‌توانند از طریق سامانه 134 از وضعیت آب و هوایی استان مطلع شوند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com