کد خبر ۷۱۸۱۹ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲

جامعه مدرسین: همه آحاد ملت برای کمک به سیل‌زدگان بشتابند

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از همه آحاد ملت خواست برای کمک به عزیزان حادثه‌دیده در سیل استان‌های گلستان و مازندران وارد عمل شوند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

حادثه خسارت‌بار و دردناک سیل در استان‌های گلستان و مازندران که موجب نابودی و و‌یرانی تعداد زیادی از خانه‌های مسکونی، زیرساخت‌ها و مزارع شده است موجب تألم شدید گردید.

بر همه مسئولین و نهادهای امدادی لازم است هرچه سریع‌تر جهت رفع آلام و جبران خسارت‌ها مجاهدانه وارد عمل شوند و از هیچ خدمتی فروگزاری نکنند.

از همه آحاد ملت نیز دعوت می‌شود با هماهنگی نهادهای امدادی، برای کمک به عزیزان حادثه‌دیده وارد عمل شوند و به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن همدردی با مردم عزیز حادثه‌دیده و آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان این سیل سهمگین، از تمام مسئولین، مدیران و دولتمردان می‌خواهد فارغ از توانمندی‌ها و امکانات استانی با نگاهی ملی و کلان به بسیج نیروها و امکانات بپردازند و برای کاهش درد و رنج هموطنان سیل‌زده اقدام نمایند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com