کد خبر ۷۱۸۳۳ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۳
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مسئولان از هیچ خدمتی برای کمک به سیل زدگان دریغ نکنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای خواستار بسیج نیرو‌ها و امکانات کشور برای امدادرسانی به سیل زدگان شمال کشور شد.در این اطلاعیه آمده است: حادثه خسارت بار و دردناک سیل در استان‌های گلستان و مازندران که موجب نابودی و ویرانی تعداد زیادی از خانه‌های مسکونی، زیر ساخت‌ها و مزارع شده موجب تأمل شدید گردید. بر همه مسئولین و نهاد‌های امدادی لازم است هرچه سریع‌تر جهت رفع آلام و جبران خسارت&zw
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای خواستار بسیج نیرو‌ها و امکانات کشور برای امدادرسانی به سیل زدگان شمال کشور شد.

در این اطلاعیه آمده است: حادثه خسارت بار و دردناک سیل در استان‌های گلستان و مازندران که موجب نابودی و ویرانی تعداد زیادی از خانه‌های مسکونی، زیر ساخت‌ها و مزارع شده موجب تأمل شدید گردید. بر همه مسئولین و نهاد‌های امدادی لازم است هرچه سریع‌تر جهت رفع آلام و جبران خسارت‌ها مجاهدانه وارد عمل شوند و از هیچ خدمتی فروگذاری نکنند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن همدردی با مردم عزیز حادثه دیده و آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای جان‌باختگان این سیل سهمگین، از تمام مسئولین، مدیران و دولتمردان می‌خواهد فارغ از توانمندی‌ها و امکانات استانی با نگاهی ملی و کلان به بسیج نیرو‌ها و امکانات بپردازند و برای کاهش درد و رنج هموطنان سیل زده اقدام کنند.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com