کد خبر ۷۱۸۵۸ انتشار : ۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۴

تمام مسافران نوروزی در قم به مکان‌های مسقف انتقال پیدا کردند‌

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم گفت: با آغاز بارندگی‌ها در شهر مسافران اسکان‌یافته در بوستان‌های شهر قم با خودروهای چراغ گردان به کمپین‌های مسقف سطح شهر انتقال داده‌شده‌اند.
- اخبار استانها -

مجتبی سبحانی ثابت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: مدیریت شهرداری در استقبال و کنترل بارش‌های بهاری قابل‌قبول بوده است.

وی با بیان تدابیر شهرداری قم برای اسکان مسافران نوروزی در ایام عید نوروز افزود: امسال شهرداری 5 بوستان نیایش، غدیر، فدک، مهدی و امام رضا(ع) را برای اسکان زائران در نظر گرفته بود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با تأکید بر انتقال تمام مسافران نوروزی قم به مکان‌های مسقف شهری ابراز کرد: با آغاز بارندگی‌ها در قم مسافران اسکان‌یافته در بوستان‌های شهر قم با خودروهای چراغ گردان به کمپین‌های مسقف سطح شهر انتقال داده‌شده‌اند.

احتمال آب‌گرفتگی در شهر قم/سد کبار پر شدطرح پاکسازی و ساماندهی سدمعبر و دستفروشان در قم اجرا می‌شودکلیه ورودی‌ها به رودخانه قم ممنوع شد؛ لغو مأموریت‌های خارج استان مسئولان

عضو شورای شهر قم  با اشاره به بسته شدن مسیر رودخانه قم برای عبور و مرور خودروهای سواری ادامه داد: از ساعت 12 امروز رودخانه قم کاملاً مسدود شده و تمام خودروهای پارک شده در آن به محل دیگری انتقال پیدا کردند.

سبحانی ثابت تأکید کرد: با مدیریت مناسبی که در شهر قم انجام شد علی‌رغم بارش شدید باران در قم مشکلی ازنظر خسارت‌های مالی و جانی در قم رخ نداده و آب‌های سطحی نیز باتدبیر درستی به رودخانه قم از محل بوستان غدیر در حال انجام است.

وی تصریح کرد: عملکرد امسال شهرداری قم در مسئله استقبال و اسکان مسافران نوروزی رضایت‌بخش بوده و خوشبختانه تاکنون مشکلی خاصی در این زمینه رخ نداده است. با توجه به‌ پیش‌بینی بارش در روز طبیعت برنامه‌ریزی‌های لازم در شهرداری صورت گرفته است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com