کد خبر ۷۱۸۶۱ انتشار : ۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۵۴

رونق تولید‌-29| آیت‌الله‌ حسینی‌خراسانی: رونق تولید‌ با پیگیری و توجه جدی مسئولان محقق می‌شود‌

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: شعار سال گذشته یعنی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در کنار رونق تولید توسط کارگزاران و مسئولان و دولتمردان نظام باید به صورت جدی پیگیری و عملیاتی شود.
- اخبار استانها -

آیت‌الله سیداحمد حسینی‌خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید اظهار داشت:  شعار سال گذشته و سال‌های گذشته یعنی اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در کنار رونق تولید توسط کارگزاران و مسئولان و دولتمردان نظام باید به صورت جدی پیگیری و عملیاتی شود.

وی افزود: بنده به عنوان یک طلبه از حوزه علمیه قم مطالبه مردم را به مسئولین ابلاغ می‌کنم و باید مطالبه‌گر باشیم و باید از زبان مردم بگوئیم تا مسئولان بشنوند و عمل کنند.

 عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبری حکیم انقلاب فرمود و بارها تکرار کردند که ما در این کشور مشکل لاینحل نداریم، خود مسئولان محترم نیز تصدیق کردند اما سئوال این است که ما در کشور پاره‌ای مشکلات ساده پیش پا افتاده داریم یا خیر اگر مسئولان بگویند نداریم نقض گفته خودشان است و اگر می‌توانند حل کنند چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: ملت با الهام از قرآن و خاندان عترت و با تبعیت از قهرمان تاریخ عاشورا در برابر زورگویان ایستاده‌ است و مسئولان را به همت وا دارد و مردم را نیز دعوت کنند زیرا مردم ثابت کردند پای کار هستند.

رونق تولید-| رونق تولید بدون همکاری بخش خصوصی و قوای سه‌گانه محقق نمی‌شودرونق تولید-|تحقق «رونق تولید» و «اقتصاد مقاومتی» وابستگی به بیگانگان را برای همیشه از بین می‌بردرونق تولید-|‌ «رونق تولید» کشور را مقابل تهاجمات دشمن بیمه می‌کند

استاد حوزه علمیه افزود: همان گونه که امام راحل و مقام معظم تاکید کردند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و در این شبهه نداریم، آن چرا که رهبری فرزانه و حکیم انقلاب در سخنرانی اول عید روشنگرانه و آموزنده و حکیمانه فرمودند باید مدنظر داشته باشیم.

وی گفت: اگر ملت و مسئولان پشت سر رهبری در صف واحد با اراده‌ای محکم و عزمی راسخ بخواهند مشکلات موجود در کشور به ویژه مشکل اقتصادی مردم با نجابت را حل کنند یقین داریم هیچکس توان ممانعت نخواهد داشت.

 آیت‌الله حسینی خراسانی ادامه داد: در بیانیه گام دوم رهبری نظام فرمودند همه و به ویژه مسئولان باید این اصل به یادگار مانده از امام را باور کنیم که ما می‌توانیم مشکلات کوچک پیش پاافتاده را حل کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: از دشمن جز دشمنی انتظار داشتن کمال خامی است، مسئولان محترم بدانند ما دعاگو و خیرخواه آن‌ها هستیم اما از آنها گلایه‌مند هستیم، یک نظام مقتدر که قدرت‌های شیطانی را به چالش کشیده باید مشکلی به عنوان گوشت در حد یک بحران داشته باشد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: به خود اجازه نمی‌دادم از این مشکل نام ببرم اما می‌بینم این مشکل همه جا هست. آیا باید یکی از مشکلات رنجش‌آور این کشور مشکل گوشت باشد؟ آقایان مسئول محترم کجا هستید و کجا می‌روید و چه می‌کنید.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com