کد خبر ۷۱۹۷۰ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم عنوان کرد؛

محور قم_ جعفریه بازگشایی می‌شود

بهشتی گفت:محور قم جعفریه که بر اثر سیلاب روز‌های گذشته نشست کرده بود با اعمال محدودیت‌هایی از ظهر امروز بازگشایی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محسن بهشتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم دیشب در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها با تاکید بر اینکه مسیر میدان معصومیه تا بوستان صدری به جهت جاری شدن سیلاب و ایجاد نشست در مسیر می‌بایست تا رفع کامل مشکلات موجود بسته باشد،گفت:به منظور تسهیل در رفت و آمد مسافران مسیر برگشت این محور به سمت قم به طول ۱.۵کیلومتر از بوستان قلعه صدری به سمت قم به‌صورت دو طرفه خواهد شد.

بهشتی با بیان اینکه برخی تاسیسات شهری در مسیری که محور نشست کرده است قرار دارد وافزود: تا ۱۷فروردین رفت و آمد در این محور با اعمال محدودیت‌هایی همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: پس از ۱۷فروردین این مسیر با هماهنگی مشاورین، پیمانکار و سایر نهاد‌های مسئول ترمیم و بازسازی خواهد شد.

وی افزود:محور قم_ جعفریه که بر اثرسیلاب روز‌های گذشته نشست کرده بودبا اعمال محدودیت‌هایی از ظهر امروز بازگشایی می‌شود.

بهشتی با بیان اینکه با هماهنگی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مقرر شد بند‌های خاکی در بالادست این محور نیز ایجاد شود عنوان کرد: تلاش داریم در بارندگی‌های آتی از ورود سیلاب در این محور جلوگیری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد:این محور صرفا جهت استفاده خودرو‌های سواری تعبیه شده و ورود کامیون و تریلی به محور قم جعفریه و بالعکس ممنوع است.

وی از دستگاه‌های امدادی و خدماتی خواست با ایجاد و اتخاذ تصمیمات و تسهیلات لازم از قبیل: تامین روشنایی، نیوجرسی، تابلو‌های راهنمایی مسافران و ... مسیر را برای عبور مسافران آماده کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com