کد خبر ۷۱۹۷۲ انتشار : ۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶
مدیرکل امور مالیاتی استان قم عنوان کرد؛

۱۰۰میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال ۹۷ در قم کشف شد

امدادی فر از کشف و وصول یکصد میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سهراب امدادی‌فر مدیرکل امور مالیاتی استان قم با اشاره به اینکه این فرار‌های مالیاتی عمدتا در مشاغل پزشکی، پتروشیمی، دلالان و امثال آن بوده است گفت: در سال ۹۷، ۱۱۰۰ پرونده فرار مالیاتی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها در یک پرونده، ۳۲میلیارد تومان فرار مالیاتی کشف شد،اضافه کرد: در مجموع یکصد میلیارد تومان از محل فرار‌های مالیاتی کشف و به طور کامل وصول شد.

وی با اشاره به اینکه تمام تراکنش‌های بانکی مشکوک نیز با همکاری قوه قضاییه و اداره کل اطلاعات به‌دقت رصد می‌شود تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۴۰۰ پرونده نیز در خصوص تراکنش‌های بانکی مشکوک تشکیل شد.

امدادی فر عنوان کرد: صاحبان این تراکنش‌ها یا مالیات واقعی خود را پرداخت نمی‌کردند و یا پرونده مالیاتی نداشتند که مالیات آن‌ها نیز در مجموع یکصد میلیارد تومان محاسبه شده است.

امدادی فر با تاکید بر اینکه مبارزه با فرار مالیاتی در سال جاری افزایش خواهد یافت،عنوان کرد: اداره کل امور مالیاتی به هیچ وجه از حقوق مردم کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه سهم درآمد مالیاتی استان در بودجه۹۷، ۵۷۳میلیارد تومان تعیین شده بود یادآورشد: با کشف فرار‌های مالیاتی درآمد مصوب مالیاتی قم به طور کامل محقق شده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com