کد خبر ۷۱۹۹۹ انتشار : ۹ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

کشف محموله 5 میلیارد ریالی پارچه و پتو قاچاق در قم

صیاد درویشی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان قم در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز، به یک دستگاه کامیونت "ایسوز" که از جنوب کشور به مقصد پایتخت در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری پلیس، صیاد درویشی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی استان قم در راستای مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز، به یک دستگاه کامیونت "ایسوز" که از جنوب کشور به مقصد پایتخت در حال حرکت بود مشکوک شده و آن را توقیف کردند.

وی افزود: راننده بار خود را سپر ضایعاتی خودرو اعلام کرد ولی در بررسی صورت گرفته مشخص شد، کامیونت فاقد بارنامه است و در آن، انواع کالاهای قاچاق شامل 377 طاقه پارچه، 264 تخته پتو، 159 عدد کلاه مخصوص جوشکاری و 24 دستگاه ترازوی دیجیتال در پشت سپرهای ضایعاتی جاسازی شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اعلام اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 5 میلیارد ریال است، بیان داشت: کالاهای کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز به مراجع قضائی استان معرفی که در نهایت با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ درویشی هشدار داد: هر گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد و افراد زیادی را نیز از کار بیکار کند و این رخداد، به هیچ وجه برای پلیس و نظام اسلامی قابل تحمل نبوده بنابراین عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه خواهد بود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با مجرمان و هنجار شکنان، از شهروندان خواست با ارائه گزارش‌ها و اطلاعات خود از طریق تلفن110 به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود پویا و اثرگذار باشند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com