کد خبر ۷۲۱۰۷ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۷
معاون اجرایی قرارگاه جهادی تداوم دفاع خبر داد؛

اعزام نیرو‌های قرارگاه جهادی تداوم دفاع از قم و تهران به مناطق سیل زده

معاون اجرایی قرارگاه جهادی تداوم دفاع از اعزام نیرو‌های جهادی این قرارگاه به مناطق سیل زده ایلام، لرستان و خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، صادق بیطرفان،معاون اجرایی قرارگاه جهادی تداوم اظهار کرد: نیرو‌های عملیاتی این قرارگاه با هماهنگی نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی در قالب گروه‌های امدادرسانی، عملیاتی و پزشکی به نقاط مختلف مناطق سیل زده غرب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: نیرو‌های با تجربه این قرارگاه که از دانشجویان، طلاب و نیرو‌های انقلابی هستند سابقه حضور و امداد رسانی به مردم زلزله زده ورزقان، سیل شوشتر و زلزله کرمانشاه را دارند و در مدت ۱۰ سال گذشته در قالب گروه‌های جهادی به بیش از ۱۰۰ نقطه از مناطق کم برخوردار کشور خدمات رسانی داشته است.

معاون اجرایی «قرارگاه جهادی تداوم دفاع» با اشاره به هماهنگی گروه‌های جهادی فعال در کشور با این قرارگاه، گفت: قرار است گروه‌های جهادی صامدون، علویون، نینوا، شهید زین الدین و افق این قرارگاه را در امداد رسانی به مناطق سیل زده غرب کشور همراهی کنند.

بیطرفان تاکید کرد: افراد داوطلب و متخصص که تمایل دارند به صورت جهادی به مناطق سیل زده اعزام شوند می‌توانند به دفتر این قرارگاه واقع در شهر قم، خیابان آیت الله طالقانی تقاطع عمار یاسر، مسجد شاه خراسان مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۹۱۰۱۳۷۸۹۶۴ و ۰۹۱۹۱۵۸۳۸۲۳ تماس حاصل کرده و یا کلمه «یا علی» را به شماره ۵۰۰۰۱۰۴۰۹۶۰۲۲۹ پیامک کنند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com