کد خبر ۷۲۲۸۲ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸
به همت نشر کتابستان معرفت منتشر شد

عاشقانه های زندگی مشترک شهید مدافع حرم سعید سامانلو به روایت همسر +تصویر نامه های عاشقانه شهید

انسانهای مومن و دیندار به جهت سبک زندگی خدا محورانه ایی که دارند همیشه و در همه شئون زندگی موفق تر عمل می کنند. قابل اعتماد ترند و در اعمال و نیاتشان صداقت بیشتری دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، انسانهای مومن و دیندار به جهت سبک زندگی خدا محورانه ایی که دارند همیشه و در همه شئون زندگی موفق تر عمل می کنند. قابل اعتماد ترند و در اعمال و نیاتشان صداقت بیشتری دارند. حتی عاشقانه های زندگی شان هم شنیدنی تر و دلنشین تر است. آنقدر که تمام آنهایی که در این حیطه ادعایی دارند و فیلم می سازند و کتابهای صرفا خیالی می نویسند و ظاهرا هدفی جز دست نیافتنی تر جلوه دادنش ندارند باید پای درس زندگی عملی اینها بنشینند و زانوی تلمذ بزنند تا شاید از اول الفبای آنرا خوب بیاموزند.

***

"سامان عشق" کتابی که این روزها از نشر کتابستان معرفت منتشر شده روایتگر داستان زندگی یکی از همین مردان مومن از زبان همسرش است.
شهید سعید سامانلو که در سال94 در منطقه نبل الزهرای سوریه به شهادت رسید، یک جوان دهه شصتی است که علی رغم داشتن زندگی عاشقانه و داشتن دو فرزند دلبند وقتی پای دفاع از حریم حرم حضرت زینب سلام الله علیها و دفاع از برادران و خواهران مسلمانش وسط می آید هر چند سخت اما از همه علایقش دل می کند و در این راه عاشقانه به شهادت می رسد.


داستانی که از کودکی همسر شهید که خود فرزند شهید است شروع می شود و گره خوردگی سرنوشت این دو شهید بزرگوار را که جزو نقاط عجیب و تامل برانگیز داستان است را روایت می کند. زندگی که پر است از عنایات  معصومین. حتی شروع بخش احساسی و عاشقانه داستان که خواندنش حتما شیرینی خاص خودش را دارد.
اشکها و لبخند های بهم آمیخته و ملموس بودن شخصیت شهید در زندگی روزمره اش آنرا از کلیشه های تکراری دور از ذهن مبرا داشته است.
گاهی وقتها شاید باید به جای صرف کردن ساعتها وقت برای دیدن فیلمهایی که نهایتا چیزی جز خستگی چشم و روح عایدی ندارند؛ وقتمان را جایی صرف کنیم که در نهایت دستمان را بگیرد و ما را از آن نقطه ایی که هستیم بلند کند و در نقطه ایی بلندتر فرود بیاورد.نقطه ایی که ما را وصل کند به نور و جاودانگی ابدی.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com