کد خبر ۷۲۳۴۶ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۸

افراد مخل در رونق تولید به مردم معرفی می‌شوند

مدیرکل صداوسیمای قم گفت: با اجازه استاندار و دیگر نهادهای متولی مدیران و دستگاه‌هایی که در زمینه تولید و رونق اشتغال سنگ‌اندازی کرده و مانع از رونق تولید می‌شوند به مردم معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد لطفی نیاسر عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی که در ساختمان اداری حرم مطهر برگزار شد اظهار داشت: مبحث فرهنگ‌سازی رونق تولید با جدیت در صدا و سیمای مرکز قم دنبال می‌شود.

وی رفع موانع تولید را مهم‌ترین مسئله در پویایی و شکوفایی اقتصاد کشور دانست و افزود: مسئله پیدا کردن و رفع آفت‌ها و موانع رونق تولید باید به‌صورت جدی در بین نهادهای فرهنگی دنبال و پیگیری شود.

مدیرکل صدا و سیمای قم با اشاره به معرفی افراد مخل در روند تولید به مردم از طریق رسانه‌های رسمی استان گفت: با اجازه استاندار و دیگر نهادهای متولی مدیران و دستگاه‌هایی که در زمینه تولید و رونق اشتغال سنگ‌اندازی کرده و مانع از رونق تولید می‌شود به مردم معرفی می‌شود.

لطفی نیاسر مغفول ماندن ظرفیت‌های تولید در روستاهای استان را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: برای رونق‌بخش کشاورزی محصولات و تولیدات روستایی باید امسال بیشتر از سال‌های دیگر به مردم معرفی‌ شده و نسبت به ایجاد ارزش‌افزوده از آن‌ها فرهنگ‌سازی شود.

مدیرکل صدا و سیمای قم با بیان اینکه بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مؤمن هفته جاری در قم برگزار می‌شود، تأکید کرد: همایش اجتماع جوانان عاشورایی در شب شهادت حضرت ام‌البنین(س) و سالگرد شهادت شهید لطفی نیاسر در مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

قائم‌مقام شهردار قم نیز تصریح کرد: حقیقت این است که بیانیه گام دوم انقلاب یک مأموریت و یک کار علمی و چشم‌انداز دقیقی بوده که باید تمام دستگاه‌های استان به دنبال تحقق اهداف آن باشند.

سید ابراهیم معتمدی اضافه کرد: تمام کشورهای دنیا برای پیشرفت و ترقی خود بیانیه  و چشم‌اندازی مقابل خود قرار داده و طبق آن حرکت کردند.در رابطه با بیانیه گام دوم باید نگاه علمی جاری‌شده و در آن نگاه‌های تهدید، فرصت و چالش‌های پیش رو مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: گر این بیانیه به یک چشم‌انداز مهم در برنامه‌های استانی تبدیل شود می‌توان امید داشت که تمام سرفصل‌های آن به‌صورت دقیقی اجرا شود. مسئولان استان باید سعی کنند این بیانیه را به یک گفتمان عمومی تبدیل کنند، در این زمینه آموزش‌وپرورش و دیگر دستگاه‌های مرتبط نقش اساسی‌تری دارند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com