کد خبر ۷۲۴۷۷ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۸
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم عنوان کرد؛

ارسال نهمین محموله کمک‌های مردمی قم به مناطق سیل زده

گلفشان گفت:نهمین محموله کمک‌های مردمی این استان در قالب سه دستگاه کامیون به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمدگلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم  با بیان اینکه هدایای جمع آوری شده توسط خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان پس از تفکیک وبسته بندی به مناطق سیل زده ارسال شده است،گفت:این محموله شامل،آب معدنی، پوشاک، پتو، مواد شوینده و بسته‌های بهداشتی و اقلام غذایی و کنسرو بود.

گل فشان با اشاره به ادامه جمع آوری کمک‌های مردمی،تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند کمک‌های نوع دوستانه خود را از قبیل موادغذایی که زمان مصرف بیش از ۶ ماه دارند، پوشاک نو و اقلام بهداشتی در راستای کمک به هموطنان سیل زده به جمعیت هلال احمر واقع در خیابان ساحلی و یا خانه‌های هلال مستقر در مساجد استان تحویل دهند.

وی با اشاره به درخشش مردم قم در اعتماد به جمعیت هلال احمر،عنوان کرد: سهم مشارکت مردم استان قم در جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی تا کنون بیش از ۱۵ میلیارد ریال بوده است.

وی عنوان کرد: مردم نوع دوست استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد تمام بانک‌ها واریز کنند، همچنین شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت به نام هلال احمر و ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه و شماره گیری کد دستوری #۱۱۲ *۷۸۰ * از دیگر راه‌های واریز کمک‌های نقدی به هموطنان سیل زده است.

سیل در نخستین روز‌های سال جاری منجربه خسارت‌های جانی و مالی در برخی از استان‌های کشور شد.

امیرحسین علیمردانی اشاره کرد: با هدف کمک به آسیب دیدگان از سیل در سیل‌های اخیر کشور بین تیم‌های پیشکسوتان استقلال تهران و پیشکسوتان قم مسابقه فوتسال خیریه برگزار می‌شود.

وی با دعوت از عموم مردم علاقه‌مند برای تماشای این مسابقه خیریه،بیان کرد: این مسابقه با مشارکت جمعیت هلال احمر استان قم و موسسه فرهنگی ورزشی رسانه گستر کریمه برگزار می‌شود و عواید حاصل از فروش بلیط این رقابت به سیل زدگان اختصاص می‌یابد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم ابراز کرد: این مسابقه ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۶ فروردین ماه سال جاری در سالن ورزشی ۲ هزار نفری شهید حیدریان قم ترتیب می‌یابد.

انتهای پیام /ح

برگزاری مسابقه فوتسال خیریه پیشکسوتان استقلال تهران و قم به نفع سیل زدگان
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com