کد خبر ۷۲۵۰۷ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۰
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد؛

مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) از صبح روز شنبه مسدود خواهد بود

ذاکریان گفت: در ایام نیمه شعبان بنا بر این است که باند رفت بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران به مسیر پیاده روی اختصاص داده شده و مسیر برگشت بلوار به صورت رفت و برگشت جهت استفاده حمل و نقل عمومی و خودرو‌های امدادی و خدماتی در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم  با اشاره به تدابیر ترافیکی ویژه ایام نیمه شعبان در قم گفت: با توجه به تصمیمی که در کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد تسهیلات زائرین استان گرفته شد و با توجه به اینکه بنا شد راهپیمایی نیمه شعبان به صورت باشکوه برگزار شود مقرر شد که کل باند رفت از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران به مسیر پیاده روی اختصاص داده شده و مسیر برگشت بلوار هم برای رفت و برگشت حمل و نقل عمومی و خودرو‌های امدادی و خدماتی در نظر گرفته شود.

ذاکریان گفت:در ایام نیمه شعبان بنا بر این است که باند رفت بلوار پیامبر اعظم (ص) از حرم مطهر به سمت مسجد مقدس جمکران به مسیر پیاده روی اختصاص داده شده و مسیر برگشت بلوار به صورت رفت و برگشت جهت استفاده حمل و نقل عمومی و خودرو‌های امدادی و خدماتی در نظر گرفته شود.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) از صبح روز شنبه مسدود خواهد بود یادآورشد: بنا بر این است که انسداد تا صبح روز نیمه شعبان ادامه یابد البته به صورت مقطعی هم ممکن است تصمیماتی گرفته شود.

وی عنوان کرد: ما تردد خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت از بلوار پیامبر اعظم (ص) نخواهیم داشت، مردم به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که از مسیر‌های جایگزین برای دسترسی به مسجد جمکران استفاده کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com