کد خبر ۷۲۵۱۸ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۸

پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در قم برگزار می‌شود

دبیر پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت از برگزاری این همایش در روز 29 فروردین‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی قدس خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصابر جعفری ظهر امروز در نشست خبری با موضوع برگزاری پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با اصحاب رسانه که در موسسه آینده روشن برگزار شد، اظهار داشت: همایش امسال پانزدهمین همایشی بوده که قرار است برگزار شود، موضوعات مطرح‌شده در همایش امسال «مهدویت و چالش‌ها» است.

دبیر پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با بیان اهمیت موضوع همایش امسال گفت: زمانی که دوران غیبت طولانی می‌شود طبیعی بوده که آسیب‌هایی را با خود داشته باشد، حوادث مختلف سبب غافل شدن انسان از اهداف اصلی می‌شود، بنابراین پرداختن به موضوع مهدویت و چالش‌ها بسیار دارای اهمیت است.

وی با بیان موضوعات و محورهای مختلف فراخوان مقاله همایش امسال ابراز کرد: همایش امسال در دو محور چالش‌های اعتقادی فرهنگی و چالش‌های اجتماعی سیاسی برگزار می‌شود.

قم| 220 مقاله به دبیرخانه پانزدهمین همایش دکترین مهدویت ارسال شدنماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی: اغنای جوانان در مسئله مهدویت مدنظر قرار گیردپویش مردمی "قربانی برای امام زمان(عج)" برای کمک‌رسانی به مناطق سیل در قم راه افتاد

جعفری افزود: بحث شک و تردید، سطحی‌نگری، تطبیق‌های ناروا، تعیین وقت برای ظهور و یأس و ناامیدی در محور اول و افزایش اختلافات و مدعیان دروغین ازجمله موضوعات مطرح‌شده در محور دوم همایش امسال هستند.

دبیر پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت یکی از ویژگی‌های همایش دکترین مهدویت را درگیرشدن مراکز حوزوی و دانشگاهی دانست و افزود: 5 عنوان کتاب در همایش امسال رونمایی می‌شود،  این همایش در روز 29 فروردین‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی قدس برگزار می‌شود.

همچنین در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید مسعود پورسیدآقایی مسئول موسسه آینده روشن اظهار داشت: گرچه همایش امسال در تب‌وتاب جریان سیل قرار گرفته، اما امیدواریم هر چه زودتر این مشکل به وجود آمده حل شود، ما هم با سیل زدگان ابراز همدردی می‌کنیم و برگزاری  این همایش نباید تحت‌الشعاع چنین حوادثی باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com