کد خبر ۷۲۵۲۴ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۹
معاون بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد؛

بلوار امام علی (ع) پردیسان به زودی افتتاح می شود

طلوعی گفت:باشروع سال ۹۸پیمانکار پروژه بلوار امام علی (ع) پردیسان مشغول انجام کار است و در صورت مساعد بودن آب و هوا، اجرای آسفالت و به دنبال آن بهره برداری از پروژه انجام می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،داوود طلوعی معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم در خصوص پروژه‌های حوزه مسکن که در سال ۱۳۹۷ تحقق یافتند و چشم‌انداز برنامه‌های ۹۸،گفت:تعداد کل تعهد استان برای احداث مسکن مهر درکلان شهر قم برابر با ۴۳ هزار و ۵۰۴ واحد بوده است که از این تعداد، تاکنون تعداد ۴۲ هزار و ۶۲۰ واحد تکمیل و افتتاح گردیده است.

وی در خصوص پروژه بلوار امام علی (ع) پردیسان،بیان کرد:با رفع برخی از معارضات و موانع، عملیات اجرایی سرعت بیشتری گرفته و در حال حاضر ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

طلوعی ادامه داد: بخش‌های قابل توجهی از بلوار امام علی (ع) پردیسان آماده اجرای آسفالت است که در روز‌های آتی و با مساعد شدن شرایط آب و هوایی، اجرای آسفالت آغاز خواهد شد و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به این که ۲۹۵ واحد در سال ۹۷ افتتاح گردیداضافه کرد: در حال حاضر و با شروع سال ۱۳۹۸ از میزان تعهد کل استان تعداد ۸۸۴ واحد باقیمانده که ۶۰۰ واحد آن در مراحل قضائی و ۲۸۴ واحد نیز در مرحله ساخت و تکمیل است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد: با تکمیل و تحویل ۲۸۴ واحد باقی مانده از مسکن مهر، در سال ۱۳۹۸ انشاالله شاهد جشن اختتام مسکن مهر استان خواهیم بود.

طلوعی ادامه داد: ۲۸۴ واحد باقیمانده شامل پروژه ۲۵۶ واحدی تعاونی مسکن مروارید سازان نوین و همچنین ۲۸ واحد از پروژه تعاونی پیشگامان توسعه مسکن است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: شوارع محله شش پردیسان نیز در سال گذشته توسط این اداره کل احداث و تکمیل شده است و همشهریان در حال استفاده و بهره‌برداری از آن هستند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com