کد خبر ۷۲۵۳۱ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۱۶

هندباليست قم در اردوي تيم ملي ساحلي ايران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، برای برگزاری نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در حالی برنامه‌ریزی شده که این اردو با حضور 41 بازیکن در دو منطقه شمال و شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود و هندبالیست ملی‌پوش قم در اردوی منطقه شمال‌غرب حضور می‌یابد.

تنها هندبالیست ملی‌پوش ساحلی قم در نخستین اردوی تیم ملی حسین یزدانی است که طبق برنامه‌ریزی انجام شده از 29 فروردین‌ماه در کنار 22 بازیکن دیگر دعوت شده به اردوی منطقه شمال غرب به میزبانی هیأت هندبال استان آذربایجان غربی در شهر ارومیه تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند.

این در حالی است که فدراسیون هندبال میزبانی تمرینات 18 بازیکن دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در منطقه شمال را به شهرستان بندرانزلی واگذار کرده و ملی‌پوشان حاضر در هر دو اردو تا دوم اردیبهشت ماه زیر نظر مربیان خود، روند آمادگی تیم ملی را پیگیری خواهند کرد.

بازیکنان دعوت شده به اردوی منطقه شمال تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران نیز 18 هندبالیست ساحلی‌باز از استان‌های مازندران، خراسان‌رضوی و گیلان هستند، در شرایطی که مربیگری این اردو را نادعلی ذکایی از مازندران به همراه مجید ستوده مربی اهل استان گیلان بر عهده گرفته‌اند.

بین بازیکنان هندبالیست دعوت شده از منطقه شمال غرب کشور به اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران نفراتی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قم، زنجان، اردبیل و کرمانشاه حضور دارند و تنها نماینده قم در بین اردونشین‌های این منطقه حسین یزدانی است.

کمیته ساحلی فدراسیون هندبال در راه کسب آمادگی لازم به منظور حضور در رقابت‌های برون‌مرزی امسال، مسوولیت مربیگری اردوی منطقه شمال غرب هندبال ساحلی ایران را به حمید قلی‌پور و احد آقایی مربیان اهل آذربایجان غربی سپرده و شاهین کهنمویی سرپرست این تیم است.

انتهای پیام / 78002

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com