کد خبر ۷۲۵۵۳ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۴
در پی اظهارات نژادپرستانه یک سلبریتی

یک دعوت جالب از مهناز افشاربه قم

مهناز افشار ویدئویی را در صفحه توییترش منتشر کرد که در آن یک جوان عرب خوزستانی از اینکه عراقی‌ها برای کمک به ایران آستین بالا زده و به مناطق سیل‌زده آمده‌اند، انتقاد می‌کند و فریاد می‌زند: «باید خودمان کمک کنیم، چرا بگذاریم غریبه بیاید کمک کند؟»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،  گویا حاشیه سازی مهناز افشار، از بازیگران سینمای ایران تمامی ندارد. وی به تازگی وارد مناقشه تازه ای به موضوع سیل زده های ایران و کمک عراقی ها وارد شده است.

مهناز افشار با انتشار ویدئویی در توئیترش (در آن فردی سیل زده از نحوه کمک رسانی و حضور نیروهای «حشد الشعبی» در خوزستان انتقاد کرده بود) نوشت: «خوشا به غیرتت مرد، تا باشه از این غیرتا!»، پس از انتشار این توئیت، افشار در کامنتی دیگر ذیل همین پست خطاب به یکی از کاربران توییتر نوشت: "هروقت یادت نرفت عزیزانمون در جنگ با کدوم کشور از دست رفتن؛ اونوقت معنی غیرت این مرد رو هم میفهمی"

 


پیرو همین موضوع که پیش از این هم به گونه ای دیگر ایسنا و برخی دیگر از شبکه ها و خبرگزاری ها به آن اشاره کرده اند؛ سعی بر این شده تا بین ملت ایران و عراق فاصله انداخته شود و همانگونه برخورد شده که شبکه های خبری مانند صدای آمریکا و مجاهدین خلق و بی بی سی با آن برخورد می کنند.

به نظر می رسد مهناز افشار قبل از ورود در این موضوعات باید به مسئله آمپول های «نالکسون» و تبلیغ آن و همچنین نتیجه پرونده همسرشان و نیز حضور خود در آلمان بپردازد.

علاوه بر این اگر مهناز افشار ناراحت شده که چرا عراقیهایی که با ما ۸سال جنگیدند حالا به کمک سیل زدگان آمده اند:
اولاً، عراقیها نبودند، صدام و حزب بعث بودند که مردم خودشان را هم می کشتند. فرماندهان حشد شعبی عراق هم از نیروهای سپاه بدر خودمان بوده اند که دوشادوش رزمندگان ایرانی علیه حزب بعث عراق می جنگیده اند.
ثانیاً، اروپاییها دو جنگ جهانی با هم داشتند. آیا در مشکلات و مصائب به همدیگر کمک نمیکنند؟
ثالثاً، بخش از سلح صدام را  آلمانی تامین می کردند. چرا خانم افشار، آقازاده اش را در این کشور به دنیا آورده است!؟


شبکه اجتماعی رسانه مکتوبات در همین زمینه می نویسد: «حالا اگر عراق کمک نمی کرد همین مهناز افشار و بقیه دوستان که ضدعرب های غیر ایرانی هستند فریاد بر می آوردند که آنهمه در عراق هزینه کردیم و کوچکترین کمکی بهمان نکردند و چه بی وفا هستند و چه و چه...!»

 

***

کاش خانم افشار اگر واقعا غرضی در کار ندارد؛ به جای سم پاشی گاه و بی گاه و سلسله وار، درباره موضوعاتی که به آنها می پردازد؛ اندکی تحقیق کند. در همین راستا از خانم افشار دعوت می کنیم به قم بیاید و گلزار شهدای امامزاده علی بن جعفر (ع) و قبور شهدای عراقی 8 سال دفاع مقدس از نزدیک ببینید! شهدایی دیروز که به خاطر اسلام با دشمن بعثی عراقی می جنگیده اند و امروز علیه داعش و النصره در عراق وسوریه...

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com