کد خبر ۷۲۵۸۸ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۱۸
استاندار قم :

عده ای از مدیران خوب حرف می زنند ولی بد عمل می کنند

بهرام سرمست گفت در بین مدیران عده ای خوب حرف می زنند و خوب عمل می کنند، عده ای خوب حرف می زنند ولی بد عمل می کنند، ما از این دسته، فراری هستیم و عده ای هم نه خوب حرف می‌زنند و نه خوب عمل می کنند و این دسته آخر جایی در استان نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بهرام سرمست سه شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم که در سالن همایش‌های شهرداری قم انجام شد گفت:جای بسی خوشحالی است که مدیری از قم در قامت معاون وزیر قرار گرفته و مطمئنا منشأ اثر خواهد بود، البته با این اتفاق انتظار پیگیری مطالبات و پشتیبانی از استان قم وجود دارد.

 

وی شاخصه‌های یک مدیر مناسب را تحصیلات علمی مرتبط، تجربه کافی به همراه بومی بودن و توانمندی قلمداد کرد و گفت: پور میدانی به عنوان رئیس جدید جهاد کشاورزی استان قم تمام این معیارها را دارد. 


استاندار قم افزود: باید قدر تشکل‌های بخش کشاورزی را به خوبی دانست و در این میان تعامل، همیاری و اصل نهادمندی فراتر از قدرت مادی است.

 

وی تصریح کرد: انتظار داریم استراتژی و راهبرد، توسعه کشاورزی تدوین شده و باید طرح اصلاح الگوی کشت، توسعه کشت گلخانه ای، استفاده بهینه و علمی از منابع آبی افزایش پیدا کند.

 

سرمست اضافه کرد: حمایت عملی از کشاورزان که تولیدکنندگان واقعی در سال رونق تولید ملی هستند، با اعطای تسهیلات توسعه روستایی، خرید تضمینی محصولات، از جمله کارهایی است که از رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی انتظار می‌رود.

 

وی گفت: در بین مدیران عده ای خوب حرف می زنند و خوب عمل می کنند، عده ای خوب حرف می زنند ولی بد عمل می کنند، ما از این دسته، فراری هستیم و عده ای هم نه خوب حرف می‌زنند و نه خوب عمل می کنند و این دسته آخر جایی در استان نخواهند داشت.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com