کد خبر ۷۲۵۸۹ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۲۸
دبیر انجمن عکس بسیج هنرمندان قم:

فراخوان عکاسی نیمه شعبان اعلام شد

امیر حسامی نژاد با اشاره به فراخوان عکاسی به مناسبت نیمه شعبان، اظهار داشت: تلاش برای گسترش فرهنگ مهدویت و ظهور امام زمان (عج) در میان جامعه یکی از رسالت های هنرمندان متعهد و انقلابی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، امیر حسامی نژاد با اشاره به فراخوان عکاسی به مناسبت نیمه شعبان، اظهار داشت: تلاش برای گسترش فرهنگ مهدویت و ظهور امام زمان (عج) در میان جامعه یکی از رسالت های هنرمندان متعهد و انقلابی است در همین راستا انجمن عکس بسیج هنرمندان قم همزمان با ایام نیمه شعبان برگزاری فراخوان عکاسی را در دستور کار دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان علاقه‌مند به عکاسی در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران می‌توانند تا ۲۸ فروردین ماه با مسئول این انجمن تماس حاصل کنند.
مسؤول انجمن عکس بسیج هنرمندان قم با بیان اینکه انجمن عکس بسیج هنرمندان برای عکاسان قمی برنامه های تخصصی هنری برگزار می‌کند گفت: از جمله اینکه از سال گذشته به برگزاری دورهمی‌های ماهانه اقدام کرده است و در این دورهمی‌ها اساتید سرشناس عرصه عکاسی حضور پیدا می‌کنند.



وی عنوان کرد: برگزاری نشست تخصصی حماسه اربعین از نگاه عکاسان قم نیز از دیگر برنامه‌های این انجمن بود که در آن عکاسان بسیجی به بیان تجربیات و خاطرات خود درخصوص پیاده روی اربعین پرداختند.



حسامی نژاد افزود: برگزاری ورکشاپ بررسی راهکارهای ادیت سریع عکس با حضور استاد بحرینی،کارگاه عکاسی در شهر قم با حضور 100نفر از عکاسان بسیجی و نشست نقد و بررسی آثار با حضور استاد ابراهیم سلیمانی و ساسان مویدی از جمله فعالیت‌های انجمن عکس بسیج هنرمندان بود.



وی خاطرنشان کرد: از تمام هنرمندان عکاس قم که عضو انجمن عکس بسیج هنرمندان قم نیستند دعوت می‌شود برای استفاده از خدمات این انجمن در سال جدید و صدور کارت عضویت، هرچه زودتر نواقص پرونده خود را تکمیل کنند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com