کد خبر ۷۲۶۸۲ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷

ستاره واليبال قم در اردوي مشترك ايران و روسيه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، ستاره والیبال نشسته قم در یک دهه اخیر حسین گلستانی است که سابقه حضور در بازی‌های پارالمپیک، دو دوره بازی‌های پاراآسیایی، چندین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان، جام بین‌قاره‌ای و رقابت‌های معتبر بین‌المللی و کسب عناوین مختلف از این رقابت‌ها را دارد.

گلستانی که در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل به مقام قهرمانی و نشان طلا رسید، دو طلای بازی‌های پاراآسیایی را در کارنامه دارد و چندین قهرمانی و طلای جهان و آسیا را کسب کرده بار دیگر از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی آماده‌سازی والیبالیست‌های معلول دعوت شده است.

دعوت از حسین گلستانی ملی‌پوش والیبال نشسته قم و دیگر ملی‌پوشان این رشته با هدف حضور در اردوی آماده‌سازی مشترک تیم ملی با یکی از قدرت‌های والیبال نشسته اروپا یعنی روسیه صورت گرفته، اردویی که به میزبانی تیم ملی ایران از نخستین روز اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

انجمن والیبال نشسته فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اردوی مشترک تیم ملی والیبال‌ نشسته مردان ایران با روسیه را در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون میزبانی می‌کند، اردویی که هدف از آن کسب آمادگی لازم برای حضور موفق تیم ملی در رقابت‌های برون‌مرزی سال 2019 است.

در این اردو علاوه بر حسین گلستانی از قم، داوود علی‌پوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، رمضان صالحی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، امیر کفش‌دار، میثم علیپور، محمدرضا سبحانی‌نیا، محمد نعمتی، مرتضی رمضانی، میثم حاجی‌بابایی و مهرزاد مهروان به عنوان 14 ملی‌پوش این رشته حضور دارند.

ملی‌پوشان والیبالیست به سرمربیگری هادی رضایی و مربیگری بهمن تارودی‌زاده تمرینات خود را تا روز ششم اردیبهشت در تهران برگزار می‌کنند، ضمن اینکه محمد صفری و علی کشفیا به عنوان فیزیوتراپ و سرپرست تیم ملی ایران در این مرحله از تمرینات و اردوهای آماده‌سازی حضور دارد.

انتهای پیام / 78002

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com