کد خبر ۷۲۶۸۵ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۵
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم عنوان کرد؛

کمک۲۵۰ میلیون تومانی فعالان گردشگری قم به سیل زدگان

یزدانی گفت:در جشن مهر ورزی،فعالان گردشگری قم ۲۵۰ میلیون تومان شامل کالا و پول نقد به سیل زدگان کشور کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری قم گفت:فعالان گردشگری این استان مراتب ارادت خود را به هموطنان سیل زده با کمک‌های نقدی و غیر نقدی به اثبات رساندند.

وی با بیان اینکه انجمن صنفی خانه مسافر نیز در این امر خدا پسندانه فعال بود افزود: انجمن صفی مهمانپذیران قم نیز کمک‌های خود را اعم از کالای نقدی و غیر نقدی به هموطنان گرفتار سیل اهدا کرده اند.

وی ادامه داد: انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحد‌های پذیرایی کمک‌های خود شامل برنج، البسه، مواد بهداشتی، چای و قند و دیگر مایحتاج روزانه سیل زدگان را در قالب چهار دستگاه کامیون ارسال کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم عنوان کرد: جامعه هتلداران و هتل آپارتمان‌های قم نیز از جشن مهر ورزی استقبال کرده اند و قرار است که ۵۰ درصد در آمد نیمه شعبان را به سیل زدگان اختصاص دهند و همچنین هتل و آپار تمان‌هایی که تالار پذیرایی دارند درآمد ۲۰ میهمان روز و شب نیمه شعبان را به حساب ستاد کمک‌های مردمی سیل زدگان واریز کنند.

جشن مهرورزی باهدف جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی در سالن همایش‌های شهرداری برگزار شد که فعالان گردشگری قم در این جشن حضور فعالی داشتند.

سیل در هفته‌های نخست سال جاری منجربه خسارت‌های جانی و مالی در نقاط مختلف کشور شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com