کد خبر ۷۲۷۰۱ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵

استقرار چهار تیم درمان اضطراری در مسجد جمکران

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت:این تیم‌ها در چهار نقطه داخل و خارج از مسجد جمکران متشکل از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت‌های پزشکی مستقر هستند و به ارائه خدمات درمانی به زائران نیمه شعبان می‌پردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد شهیدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: این تیم‌ها در چهار نقطه داخل و خارج از مسجد جمکران متشکل از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت‌های پزشکی مستقر هستند و به ارائه خدمات درمانی به زائران نیمه شعبان می‌پردازند.

دبیر ستاد سلامت اعیاد شعبانیه دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: این تیم‌ها آمادگی دارند در صورت بروز سوانح، حوادث غیرمترقبه و یا مراجعه بیماران بدحال احتمالی نسبت به امدادرسانی اقدام نمایند.

وی با بیان این که مدت زمان ارائه خدمات درمانی در مسجد جمکران به شرایط میدانی بستگی دارد،گفت:در این طرح، ۲ متخصص طب اورژانس، سه پزشک عمومی و ۴۰ پرستار حضور دارند.

به گفته شهیدی، درمانگاه دارالشفاء مسجد جمکران نیز وظیفه ارائه خدمات به بیماران سرپایی را خواهد داشت و پزشکان متخصص در رشته‌های داخلی، قلب، مامایی و اطفال در این مرکز حضور دارند.

وی عنوان کرد: مرکز اورژانس ۱۱۵ نیز با به کارگیری ۱۷ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس و استقرار آن‌ها در نقاط مختلف مسجد جمکران آماده امدادرسانی است.

وی افزود: در همین راستا داروی مورد نیاز داروخانه و درمانگاه دارالشفاء مسجد جمکران و همچنین چهار تیم درمان اضطراری مستقر در این مسجد فراهم شده است.

انتهای پیام /ح

چهار تیم درمان اضطراری در مسجد جمکران مستقر شده است
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com