کد خبر ۷۲۷۰۵ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱
صدیقی در قم:

صنعتی شدن آشپزخانه دانشگاه‌ها از اقدامات صورت گرفته وزارت علوم برای رفاه دانشجویان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در بازدید از دانشگاه صنعتی قم ضمن اشاره به پیشرفت‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه در حال توسعه گفت: مشکلات کشور با حضور جوانان به ویژه قشر دانشگاهی حل می‌شود. درحال حاضر بستر حرکت و پیشرفت برای جوانان فراهم شده است.صدیقی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی در استان قم افزود: طی مذاکرات صورت گرفته با مسئولان استان به ویژه استاندار قم د

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجتبی صدیقی، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در بازدید از دانشگاه صنعتی قم ضمن اشاره به پیشرفت‌های علمی و پژوهشی این دانشگاه در حال توسعه گفت: مشکلات کشور با حضور جوانان به ویژه قشر دانشگاهی حل می‌شود. درحال حاضر بستر حرکت و پیشرفت برای جوانان فراهم شده است.

صدیقی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی در استان قم افزود: طی مذاکرات صورت گرفته با مسئولان استان به ویژه استاندار قم دانشگاه‌ها باید در رفع مشکلات استان دخیل باشند. در واقع اولین مسئولیت دانشگاه‌ها به ویژه در استان قم رفع مشکلات استان و کشور است.

وی افزود: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی این است که با رشد و توسعه آموزش عالی، ورود جوانان به دانشگاه دیگر رویا یا آرزوی دست نیافتنی نیست.

معاون وزیر علوم ایجاد رفاه و فراهم آوردن امکانات لازم برای دانشجویان را یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانست و گفت: ارتقای سطح کیفی خوابگاه‌های دانشجویی، صنعتی شدن آشپزخانه و تجهیز سالن‌های ورزشی دانشگاه‌ها از اقدامات صورت گرفته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت رفاه حال دانشجویان است.

در بازدید معاون وزیر از دانشگاه صنعتی قم ساختمان جدید دانشکده فنی و مهندسی، کارگاه‌های مهندسی پلیمر، مهندسی عمران، هیدرولیک و مکانیک سیالات و دیتا سنتر و مرکز محاسبات سریع (HPC) این دانشگاه افتتاح شد.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com