کد خبر ۷۲۷۷۰ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۲

سپاه پاسداران به بلندترین قله‌های موفقیت در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و جهادی رسیده است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه پاسداران تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری در این راه به بلندترین قله‌های موفقیت در عرصه‌های گوناگون نظامی و فرهنگی وجهادی دست یافته و دشمن را ناکام گذاشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، 40 سال مقاومت و شجاعت و ایثار تنها بخشی از کارنامه پرافتخار سپاه پاسداران است که علی رغم مخالفت و تحریم و فشارهای دشمن دست از تلاش و مجاهدت برنداشته است.

سپاه نهادی مردمی است که در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال و پرشور دارد و بدون هیچ چشم داشتی و بی توجه به دروغ‌هایی که توسط استکبار علیه این نهاد مردمی دامن زده می‌شود جان و مال خود را فدا می‌کند.

حضور در هشت سال دفاع مقدس، مقابله با منافقین کوردل در دهه 60، مشارکت در توسعه طرح‌های عمرانی برای روستائیان و اقشار کم در آمد، حضور در اردوهای جهادی مناطق محروم، برگزاری دوره‌های آموزشی_فرهنگی برای محرومان جامعه، تنها بخش کوچکی از کارنامه درخشان غیورمردان این نهاد الهی است که هیچ گاه به دنبال مطرح کردن نام خود نبوده است.

شیرمردان سپاه در همه صحنه‌های دفاع از حریم اهل بیت (ع) و خاک و ناموس و وطن حضور دارند وهمواره این موضوع را در عمل اثبات کردند که هیچ گونه تحریم و اقدامی آن‌ها را از هدفشان باز نمی‌دارد.

حضور داعش در کشورهای عراق و سوریه سبب شد تا سربازان مخلص و گمنام سپاه پاسداران برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) ومقابله با گروهک ترویستی داعش با رشادت به مقابله با این گروک تروریستی بپردازد و در این راه جان خود را فدا کردند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

فرزندان پاک و مخلص سپاه که هر لحظه و در هرکجا که پای دفاع از اسلام و تشیع و مکتب اهل بیت (ع) و همچنین خاک وطن در میان باشد حضور دارند که این حضور امروز به خوبی در شهرهای سیل زده خوزستان و پلدختر نمایان است و هیچ چشم بینا و صاحب تفکری نمی‌تواند آن را کتمان کند مگر سلبریتی که خود را به خواب بزند و حقایق را کتمان و نمک به زخم سیل‌زدگان بزند.

آیت‌الله جعفر سبحانی مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سال روز تأسیس سپاه پاسداران عنوان کرد: این ارگان از روزی که لباس رسمی نداشته به مردم خدمت کرده و الان هم با لباس رسمی در حال خدمت به مردم و به‌ویژه سیل‌زدگان است.

وی سپاه را حافظ و نگهبان امنیت کشور دانست و بیان کرد: عمل سپاه پاسداران مورد تأیید امام راحل بوده و هم‌اکنون نیز مورد تأیید مقام معظم رهبری و علما است بنابراین عمل شما مطابق قرآن کریم بوده و مورد تأیید است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه اقدام اخیر ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریست‌ها کار احمقان است، بیان کرد: سم‌پاشی‌های دشمن به نفع سپاه بوده و به ضرر آن‌ها نیست و سبب وحدت بیشتر در میان آحاد جامعه شده است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: جوانان این مرز و بوم در نیروهای مسلح و نیروهای بسیجی و مردمی، در طول چهار دهه ثابت کردند که مدافع حریم ولایت و میهن اسلامی هستند.

وی افزود: ملت ایران با تاسی به حضرت علی اکبر (ع)، جوانان برومند خود را روانه جبهه‌های حق علیه باطل کردند و اکنون این شهدا نمونه‌های بارز ایثار و مقاومت هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: سپاه پاسداران از اول انقلاب تا امروز منبع خیر و برکت و امنیت برای کشور بوده است و مهم‌ترین اقدام سپاه در سال‌های اخیر نابودی داعش و نجات حرم اهل بیت (ع) در سوریه و عراق از شر تکفیری‌ها است.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: سپاه در سوریه سیلی محکمی به صورت آمریکا زده است که ترامپ به این زودی‌ها آن را فراموش نمی‌کند، اقدام اخیر آمریکا در تحریم سپاه نیز در راستای چنین ضرباتی است که از سپاه خورده است.

سردارسلامی می‌تواند به نحو شایسته راهبردهای سپاه را عملیاتی کندسردار پاکپور: نفربرهای سپاه برای انتقال سیل‌زدگان در سیستان مستقر شدندآیت‌الله سبحانی: سم‌پاشی‌های دشمن به نفع سپاه بوده و سبب وحدت بیشتر در جامعه می‌شود

آیت الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، فرزندان مخلص و غیور ایران اسلامی در سپاه پاسداران برای حفظ دستاوردهای ملت شریف ایران تلاش‌های بی نظیری انجام دادند.

وی افزود: سپاه پاسداران باتأسی از سید وسالارشهیدان (ع) وبه فرمان امام خمینی (ره) تشکیل وتاکنون به معنای واقعی از کشور ومردم دفاع ونقشه های استکبار جهانی را خنثی کرده‌ است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: سپاه پاسداران تحت زعامت داهیانه مقام معظم رهبری در این راه به بلندترین قله‌های موفقیت در عرصه‌های گوناگون نظامی و فرهنگی دست یافته و دشمن را ناکام گذاشته است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: تحریم اخیر که بیشتر به یک نمایش شبیه است، نشانه استیصال روزافزون آمریکا است و برخلاف میل آن‌ها سبب وحدت وانسجام هرچه بیشتر امت همیشه در صحنه درجهت دفاع از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گزارش  از سید احمد نجفی اردبیلی

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com