کد خبر ۷۳۲۵۴ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۵
خبر خوشحال کننده برای اهالی پردیسان بعد از مدت ها چشم انتظاری:

عملیات آسفالت بلوار امام علی(ع) پردیسان قم در حال اجراست

بلوار امام علی (ع) شهرک پردیسان، پروژه ای است که وعده بازگشایی و بهره برداری از آن بارها دست خوش وعده وعید های مسئولین امر شده است؛ حالا در مراحل پایانی بهره‌داری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی قم، عملیات آسفالت بلوار امام علی(ع) پردیسان قم در حال اجراست.

بلوار امام علی (ع) شهرک پردیسان، پروژه ای است که وعده بازگشایی و بهره برداری از آن بارها دست خوش وعده وعید های مسئولین امر شده است.
مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در خصوص بهره برداری از این بلوار، آبان ماه سال 96 گفته بود که این پروژه کمتر از یک سال به بهره برداری خواهد رسید. وعده ای که خرداد 97 و بعدتر شهریور 97 زمانی برای تعیین اتمام کامل این پروژه تعیین شده بود و در روزهای پایانی شهریور ماه سال 97  اعلام شد که ادامه طرح ساخت مرحله تکميلی بلوار امام علی (ع) پرديسان به علت مشکلات مالی برای مدتی متوقف شده.

فروردین ماه امسال بود که روابط عمومی راه و شهر سازی استان قم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) بارش باران شدید را عامل تاخیر و مشکل این پروژه عنوان کرد و اظهار داشت: "روکش آسفالت نیازمند این است که زمین خشک باشد و با بارش باران مواجه نشویم."
مهدی رحیمی راد در پاسخ به سوال خبرنگار خبرقم مبنی زمان افتتاح این پروژه ابراز داشت: "در صورت مساعد بودن آب و هوا این پروژه به زودی به بهره داری می رسد.|

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com