کد خبر ۷۳۳۷۵ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۱

درخشش تكواندوكار قم با مدال برنز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، تکواندو که یکی از رشته‌های المپیکی و مدال‌آور ورزش به شمار می‌رود، رشته‌هایی نظیر پومسه و هانگمادانگ زیر مجموعه خود دارد و این رشته‌ها در یک هفته اخیر موفقیت‌های متعددی را از رقابت‌های سال 1398 قهرمانی کشور برای استان قم به ارمغان آوردند.

ابتدا پومسه‌روها قم در رقابت‌های قهرمانی کشور به میدان رفتند و با کسب حداکثر مدال بالاتر از دیگر رقبای مطرح موفق به فتح سکوی قهرمانی ایران شدند و سپس نوبت به هان‌مادانگ رسید تا با درخشش یکی از چهره‌های قدیمی، با سابقه و پرافتخار خود، نشان برنز ایران را به دست بیاورد.

این در حالی است که امسال طبق برنامه‌ریزی فدراسیون هان‌مادانگ، چهاردهمین دوره مسابقات آزاد هان‌مادانگ قهرمانی کشور در تهران به انجام رسید و بیش از 800 ورزشکار به نمایندگی از استان‌های مختلف در تلاش برای کسب رتبه‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز با یکدیگر پیکار کردند.

این پیکارها علاوه بر اهمیت برای کسب مدال‌های رنگارنگ داشت، به واسطه اینکه انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی 2019 محسوب می‌شد، دارای حساسیت فراوانی بود در اوج حساسیت بین ورزشکاران استان‌های مختلف به میزبانی خانه تکواندو به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

این مسابقات در بخش‌های تیویوپ چاگی، پومسه استاندارد، پومسه ابداعی، تیم نمایش و چند جهت به انجام رسید و در بخش پومسه عباس رفیعی نماینده موفق هیات تکواندو استان قم بود که توانست در رده سنی 40 تا 59 سال بعد از نمایندگان تهران و گیلان رتبه سوم و نشان برنز را نصیب خود کند.

در رده‌بندی نهایی پیکارهای پومسه استاندارد انفرادی گروه سنی 40 تا 59 سال نادر خدامرادی از تهران با شکست دادن مجید ظاهری از گیلان قهرمان شد، رقیب گیلانی در جایگاه دوم ایستاد و عباس رفیعی از قم به مدال برنز بسنده کرد.

انتهای پیام / 78002

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com