کد خبر ۷۳۳۷۹ انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۹

بازیکنان برتر جام رمضان زیر ذره‌بین کارشناسان هستند

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم درباره چگونگی استعدادیابی در جام رمضان فوتسال استان گفت: بنابر حضور قم در لیگ برتر فوتسال برخی به دنبال جولان دادن در تیم‌ها هستند تا خود را به کادر فنی تیم سوهان و یا دیگر تیم‌ها ثابت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، رضا بمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برگزاری مسابقات جام رمضان فوتسال استان قم اظهار داشت: امسال نیز همچون ادوار گذشته شاهد برگزاری مسابقات جام رمضان فوتسال استان قم از روزهای آینده هستیم.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان افزود: در مسابقات امسال 20 تیم حضور دارند که احساس می‌کنم به‌علت مسائل اقتصادی تیم‌های محلی نتوانستند خود را به جام رمضان برسانند.

به گفته وی مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام رمضان روز گذشته در محل هیئت فوتبال به انجام شد که بر همین اساس بازی‌ها در چهار گروه پنج تیمی پیگیری می‌شود.

بمانی با بیان اینکه مبلغ 600 هزار تومان بابت ورودی از تیم‌ها دریافت شده، عنوان کرد: هزینه‌ای که دریافت شد، شاید به‌نظر برخی زیاد باشد اما هزینه‌هایی همچون اجاره سالن، حقوق داوران و ناظر و جوایز تیم‌ها بر سر راه ما وجود دارد که این مبالغ کاملاً هزینه خود مسابقات می‌شود.

وی با ابراز نگرانی از عدم حضور تیم‌های محلی استان در جام رمضان، گفت: اگر سالن حیدریان در اختیار ما بود می‌توانستیم ورودی را بسیار کمتر دریافت کنیم چرا که دیگر هزینه اجاره سالن را نداشتیم، عدم حضور تیم‌های محلی نگران کننده است چون استعدادهای خوبی در این جام کشف شده که اغلب از بین همین تیم‌ها بوده.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: با توجه به حضور تعداد تیم‌های حاضر در بازی‌های پیش‌بینی می‌شود سطح فنی افزایش خوبی نسبت به سال گذشته داشته باشد چرا که بازیکنان خوب در همه تیم‌ها تقسیم شده‌اند.

وی درباره چگونگی استعدادیابی در جام رمضان فوتسال استان توضیح داد: بنابر حضور قم در لیگ برتر فوتسال برخی به دنبال جولان دادن در تیم‌ها هستند تا خود را به کادر فنی تیم سوهان و یا دیگر تیم‌ها ثابت کنند به همین منظور ما استعدادیابی دقیقی داریم.

بمانی تصریح کرد: مربیان استان به دقت عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارند و در صورت نیاز و جلب توجه در مسابقات استانی از آن‌ها استفاده می‌شود اگر بخواهم مقال بزنم مهدی کبیری که در تیم ملی نیز حضور داشت حاصل استعدادیابی جام رمضان قم بود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com