کد خبر ۷۳۴۴۱ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۴

جلوگیری از ورود خبرنگاران به مجمع سالانه هیئت‌های ورزشی بنا به تصمیم تاج بود

دبیر برگزاری مجامع اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: جلوگیری از ورود خبرنگاران به مجمع بنا بر تصمیم رئیس فدراسیون یا همان رئیس مجمع است که گمان می‌کنم این دستور از سمت تاج رئیس فدراسیون صادرشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمد علیمردانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: از زمانی که رسول منعم سکان‌دار ورزش قم شده تأکید بسیار مهمی بر برگزاری مجمع سالانه هیئت‌های ورزشی داشته و ما هم تاکنون پیگیر این موضوع بوده‌ایم.

دبیر برگزاری مجامع اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه در سال 98 تاکنون پنج مجمع سالانه به انجام رسیده است، افزود: پنج هیئت ورزشی استان که برگزاری مجامع برخی آنها سال‌ها به تعویق افتاده بود، با حضور اعضا رشته خودشان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفتند.

وی گفت: مجامع انتخاباتی برخی رشته‌های ورزشی نیز که مدت‌ها با حکم سرپرست اداره می‌شدند در دو ماه اخیر برگزارشده و روسای آن به‌صورت عادی به اداره رشته خود پرداخته‌اند.

علیمردانی درباره مجامع انتخاباتی پیش رو، عنوان کرد: نامه‌نگاری‌های لازم با فدراسیون‌های دوچرخه‌سواری و شطرنج انجام‌شده و منتظر پاسخ فدراسیون مربوطه جهت برگزاری مجمع انتخاباتی این رشته‌ها هستیم.

به گفته وی، اقدامات اولیه جهت برگزاری مجمع از سوی اداره کل ورزش انجام‌شده و به نظر می‌رسد در سه هفته‌های آینده شاهد برگزاری آن باشیم.

دبیر برگزاری مجامع اداره کل ورزش و جوانان استان قم درباره اقدام هیئت فوتبال مبنی بر جلوگیری از ورود خبرنگاران به مجمع این رشته، تصریح کرد: آئین‌نامه فدراسیون و هیئت فوتبال به‌گونه‌ای است که ادارات کل تنها نقش مکمل را دارند و حتی در همین مجمع سالانه هیئت فوتبال اقدامات برگزاری را انجام داد.

وی بیان کرد: جلوگیری از ورود خبرنگاران به مجمع بنا بر تصمیم رئیس فدراسیون یا همان رئیس مجمع است که گمان می‌کنم این دستور از سمت تاج رئیس فدراسیون صادرشده است چراکه غیر از وی هیچ شخصی چنین اختیاری را ندارد.

گفتنی است، در پایان مجمع سالانه هیئت فوتبال مهدی تاج اعلام کرد: این تصمیم خود هیئت فوتبال بوده و شخص تاج مخالف عدم حضور خبرنگاران در مجمع بوده است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com