کد خبر ۷۳۴۴۳ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۱۲

قمي‌ها در جمع برترين‌هاي سوپر ليگ كاراته ايران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بلافاصله بعد از اینکه فصل 98 – 1397 پیکارهای سوپر لیگ کاراته مردان باشگاه‌های ایران با قهرمانی شاگردان ابوالقاسم پایدار مربی قمی تیم پاس به پایان رسید، رده‌بندی برترین‌های این مسابقات با حضور قمی‌ها در جمع برترین‌های این فصل اعلام شد.

این در شرایطی است که امسال دوازدهمین دوره پیکارهای سوپر لیگ کاراته مردان ایران به انجام رسید و در رده‌بندی نهایی آن تیم پاس با هدایت مربی مطرح کاراته قم یعنی ابوالقاسم پایدار گوی سبقت برای قهرمانی را از تیم مطرح و مدعی دانشگاه آزاد اسلامی تهران ربود و روی سکوی نخست ایستاد.

پس از پایان این لیگ و قهرمانی پاس، رده‌بندی برترین‌های هر دو بخش کاتا و کومیته از سوی سازمان لیگ فدراسیون مشخص شد و از جمع شاگردان پایدار، در بخش کاتای انفرادی ابوالفضل شهرجردی در صدر ایستاد و در کاتای تیمی، تیم کاتای پاس با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی‌فر و حمیدرضا پوراعماء رتبه نخست را به دست آورد.

اما در بخش انفرادی کومیته و در وزن منهای 60 کیلوگرم بهنام دهقان‌زاده عضو تیم پاس صدرنشین شد و از جمع کاراته‌کاهای قمی حاضر در این دوره، محمد شایگان چهره شاخص سال‌های اخیر کاراته قم و عضو تیم شهدای باشگاه انقلاب قم در رده سوم ایستاد، ضمن اینکه شایگان در مرحله نهایی عضو تیم پاس بود و با این تیم جشن قهرمانی گرفت.

در وزن منهای 75 کیلوگرم علی‌اصغر آسیابری از پاس در صدر جای گرفت و در وزن منهای 75 کیلوگرم علی نجفی دیگر کاراته‌کای قمی و عضو تیم شهدای باشگاه انقلاب قم در مکان سوم ایستاد، ضمن اینکه همین کاراتهکا در مرحله نهایی عضو تیم پاس بود و با این تیم به مقام قهرمانی دست یافت.

در وزن منهای 84 کیلوگرم نیز محسن برخوردار از تیم پاس در مکان سوم رده‌بندی برترین‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور جای گرفت.

انتهای پیام / 78002

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com