کد خبر ۷۳۴۶۳ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۲
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم عنوان کرد؛

جشن شب‌های فیروزه‌ای در قم برگزار خواهد شد

کلانترزاده از برگزاری جشن خانوادگی شب‌های فیروزه‌ای با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مهدی کلانترزاده مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم گفت:جشن خانوادگی شب‌های فیروزه‌ای به مدت ۴ شب و از جمعه ۲۷ تا دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مقابل ساختمان شهرداری قم واقع در خیابان امام موسی صدر (خاکفرج) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این مراسم با هدف گسترش شور و نشاط اجتماعی در شب‌های ماه مبارک رمضان و با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی، اجرای سرود، نمایش طنز، مرشد خوانی، مسابقه حضوری همراه با قرعه کشی و اهدای جوایز معنوی سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس برای حاضرین برگزار می‌گردد.

کلانترزاده با اشاره به حضور هنرمندان و استعداد‌های برتر استان در این جشن ها،عنوان کرد: چند نکته در این جشن‌ها مورد توجه قرار دارد، نکته اول حفظ شئونات شهر مقدس قم است که در شکل و محتوای برنامه‌ها به صورت جدی بدان پرداخته شده است و به دنبال ارائه الگوی مناسبی از شادی حلال و دورهمی شاد و خاطره انگیز برای خانواده‌های محترم در شهر مقدس قم هستیم و نکته دوم استعداد یابی و بهره گیری از توان هنرمندان و استعداد‌های برتر استان قم است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم تصریح کرد: با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و دستگاه‌های استان به دنبال شناسایی، پرورش و معرفی استعداد‌های برتر در برپایی این گونه جشن‌ها هستیم و در آینده نزدیک شکل و شیوه اجرایی آن را اعلام خواهیم کرد.

کلانترزاده اشاره کرد: موضوع غرفه‌های ایجاد شده، فرهنگی، ادبی، هنری و صنایع دستی خواهد بود که در بخش‌های صنایع دستی و هنری به صورت زنده تولید محصول خواهند داشت.

وی ادامه داد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم نیز در حاشیه این مراسم اقدام به برپایی نمایشگاه فرهنگی و هنری خواهد کرد که این نمایشگاه با ۳۰ غرفه، توان و استعداد فرهنگی و هنری نهاد‌های دولتی و غیر دولتی را به نمایش خواهد گذاشت.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم، استقرار غرفه مشاوره مذهبی و پاسخگویی به شبهات و همچنین برپایی سیاه چادر همراه با آیین و رسوم روستایی و عشایری استان را نیز از دیگر بخش‌های این نمایشگاه برشمرد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com