کد خبر ۷۳۴۷۵ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۰۰

آموزش براي توسعه ورزش‌هاي رزمي در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌ناعلی یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برنامه‌های سالیانه هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در موضوعات همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی پیش‌بینی شده و به موضوع آموزش توجه ویژه داریم چون از این راه به دنبال پیشرفت رزمی قم متناسب با علم روز هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی اجرا شده توسط این هیأت ورزشی، ابراز کرد: با همکاری اداره ورزش و جوانان کارگاه علم تمرین با حضور خانم نظری به عنوان مدرس این هفته در پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد برگزار و به هر یک از شرکت کنندگان گواهینامه معتبر ارائه شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قم در ادامه به برنامه فرهنگی این هیأت در ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: با برنامه‌ریزی کمیته فرهنگی هیات شاهد اقدامی پسندیده از سبک میکس کیک‌بوکسینگ قم در تهیه بسته‌های حمایتی برای کمک به خانواده های نیازمند و توزیع در بین آنها به مناسبت مبارک رمضان بودیم.

وی سپس به تمرینات تیم منتخب موی‌تای بزرگسالان قم اشاره و عنوان کرد: این تیم به منظور حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور برنامه‌های آماده‌سازی خود را آغاز کرده تا خرداد ماه در رقابت‌هایی که با حضور برترین‌های کشور به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود با تمام توان به میدان برود.

یزدی همچنین به برگزاری یک دوره آموزشی دیگر توسط این هیأت ورزشی اشاره و ابراز کرد: به میزبانی کانون فرهنگی و تربیتی حضرت اباذر کارگاه دانش‌افزایی علم تمرین با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن اینکه در پایگاه قهرمانی مجموعه شهدای 15 خرداد دوره آشنایی با وزنه‌های آزاد، دستگاه‌های بدن‌سازی و مقدمات برنامه‌نویسی با تدریس خانم نظری بودیم، در مجموع هدف ما تحول در ورزش‌های رزمی با توجه ویژه به مقوله آموزش است که امیدوارم در این مسیر گام‌های بهتری نیز برداریم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com