کد خبر ۷۳۴۷۶ انتشار : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰

مباحث ترافیکی برون شهری محور اصلی کمیسیون مدیریت ایمنی استان قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌ناحمید مقدم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، در مورد آخرین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی و حمل و نقل استان قم گفت: این کمیسیون ماهی یک‌بار تشکیل می‌شود دبیرخانه اصلی آن در وزارت کشور و در هر استان نیز به صورت جداگانه برگزار می‌گردد.

وی افزود: رئیس کمیسیون ‌استاندار است که معاون عمرانی وی در جلسات شرکت می‌کند دبیر آن نیز مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای کل استان است.

دبیر شورای ترافیک استان قم اظهار داشت: در این کمیسیون غالباً پیرامون مباحث ترافیکی محورهای برون شهری گفت‌وگو می‌شود، بحث آمار تصادفات، بررسی پروژهایی که قرار است شروع یا نیاز به بررسی در بخش‌های مختلف را دارد، بهسازی یا احداث جاده و مواردی دیگر که جهت بررسی و رفع موانع مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مقدم در مورد مصوبات آخرین جلسه کمیسیون گفت: از مصوبات این جلسه می‌توان از احداث تقاطع غیرهم سطح پهنه نیزار که کلیات طرح آن فعلاً مورد بررسی قرار گرفت نام برد، در مورد معضلات محور جعفریه گفت و گو شد که اداره کل راه و شهرسازی متصدی اصلی آن است، همچنین تقاطع غیر همسطح راهجرد مورد بررسی و کلیات طرح پذیرفته شد و چند طرح دیگر که با حضور مدیران استانداری، شهرداری، پلیس راه، مدیریت بحران، اداره کل راهداری و نماینده پیمانکاران مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com