کد خبر ۷۳۵۷۳ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۶

سیگار عنبر نسارا، جدیدترین دستاورد طب سنتی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، عنبر نسارا که از سرگین الاغ ماده به دست می‌آید و بهترین راه مصرف آن دود کردن و استفاده از دوده آن می‌باشد،  در طب سنتی برای عنبر نسارا دارای خواص عجیب و متعددی برشمرده شده است. به تازگی عنبر نسارا را در قالب سیگار به بازار عرضه می‌کنند و با انتشار این تصاویر در فضای مجازی، کاربران به آن واکنش نشان می‌دهند.

بسیاری از کاربران که تجربه استفاده از سیگار عنبرنسارا را داشته‌اند، عنوان می‌کنند بویی همچون کاه سوخته یا چوب با علف سوخته دارد و معتقدند به دلیل اینکه دود این سیگار آنتی بیوتیک بسیار قویی است، برای درمان زخم و عفونت و سر دردهای قدیمی بسیار مفید می‌باشد. اما بسیاری از کاربران به کاغذ این سیگار اشاره می‌کنند که سوزاندان آن را مفید نمی‌دانند و بر این نظرند که نیازی نیست سیگار عنبر نسارا مانند سیگار کشید شود بلکه می‌توان تنها آن را روشن کرد و از دودش استفاده نمود.

اما برخی از کاربران ضمن اینکه درمان طبی با عنبرنسارا را تایید می‌کنند به شکل این نمونه از آن که در قالب سیگار به بازار عرضه می‌شود انتقاد می‌کنند و معتقدند نباید به شکل سیگار ارائه شوند چراکه ممکن است نوجوانان مصرف کند و بعد از آن به سیگار و موارد دیگر روی آورند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com