کد خبر ۷۳۷۶۴ انتشار : ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۵

دمای قم به 35 درجه می‌رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی است.

وی با بیان اینکه امروز حداقل و حداکثر دمای قم 16 درجه و 31 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعت 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود، حداقل و حداکثر دما در قم 15 درجه و 33 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات وزش باد است.

قاضی با بیان اینکه در روز جمعه آسمان استان قم کمی ابری است، گفت: در این روز در برخی ساعات شاهد افزایش ابر و در پاره ای از نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز جمعه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 60 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 16 درجه و 35 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب 16 درجه و 33 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرمترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با 10 درجه و منطقه کوه سفید با 34 درجه بود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com