کد خبر ۷۳۸۳۳ انتشار : ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۱
در راستای توسعه فیزیکی دانشگاه؛

مرکز محاسبه سریع دانشگاه صنعتی قم افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مرکز محاسبات سریع و ساختمان معاونت آموزشی و پژوهشی در دانشگاه صنعتی قم با حضور ابوالقاسم دولتی، مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم افتتاح شد.


دولتی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی قم در جریان ساخت پروژه‌های عمرانی و روند رو به رشد این دانشگاه قرار گرفت.

در ادامه طی برگزاری جلسه‌ای ضمن ارائه گزارش از گسترش فضای فیزیکی دانشگاه، پروژه‌های عمرانی، ساخت و تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه ها، طرح توجیهی رشته‌های مهندسی صنایع و مهندسی پلیمر در مقطع دکتری و رشته‌های مهندسی عمران با گرایش‌های زلرله و آب، مهندسی صنایع گرایش لجستیک و فیزیک مهندسی گرایش ماده چگال جهت پذیرش دانشجو در سال تحصیلی جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دولتی به رشد صعودی دانشگاه صنعتی قم اشاره کرد و افزود: این دانشگاه به عنوان دانشگاهی در حال توسعه از پتانسیل‌های بسیار خوبی بهره‌مند است که آینده درخشانی را برای این دانشگاه رقم خواهد زد.


جلال رضایی نور، رئیس دانشگاه صنعتی قم در این جلسه گفت: از تابستان سال گذشته تاکنون کلاس‌های آموزشی رشد ۲۰ درصدی داشته است. ساخت مجتمع آزمایشگاهی هم از دیگر تحولات دانشگاه طی چند ماه اخیر بوده است.

رضایی نور گفت: تمام تلاش مسئولین دانشگاه صنعتی قم این است که دانشجویان کارآفرین از این مجموعه فارغ التحصیل شوند و با اجرایی کردن طرح ارتباط با صنعت که برای اولین بار توسط دانشگاه صنعتی قم مطرح و اجرا شده است، به نوعی اشتغال دانشجویان تضمین است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com