کد خبر ۷۳۸۷۳ انتشار : ۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵

خدمت از جنس دفاع مقدس عزت آفرین است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار سیدمحمد تقی شاهچراغی طی سخنانی در آیین گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی که در حسینیه ثارالله ستاد سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: پاسداشت رویدادهای حماسی فرصتی برای یادآوری آن مناسبت های بزرگ و زمینه ای برای بهره مندی از ظرفیت های آن برای ارتقاء و تعالی و بالندگی است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس سرچشمه جوشان و جلوه گاه درخشان خصلت های ارزشمند انسانی است، افزود: این روزها هر چند به مناسبت عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، با نام «مقاومت» عجین شده است، اما قدم به قدم هشت سال دفاع مقدس نشاندهنده عرصه های مقاومت و میدانی برای عظمت انقلاب و رهبری و مردم همیشه در صحنه بود.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: مردم ولایتمدار و انقلابی کشور ما با نقش آفرینی های اثربخش خود همواره بیت المقدس های دیگری می آفرینند و در عرصه های مختلف با هدایت های حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، حضور می یابند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما بخصوص کسانی که در مسند مسؤولیت قرار دارند باید قدر مردمی را که در تمام عرصه های مورد نیاز نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ... حضور جهادی دارند و به کشور خدمت می کنند، بدانند.

شاهچراغی با اشاره به مشکلات موجود در عرصه های اقتصادی و فرهنگی و ... تاکید کرد: این مشکلات به خاطر این است که کارها از جنس دفاع مقدس نیست؛ اگر جنس خدمت از نوع فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و برای کسب رضای الهی باشد، این نوع خدمت، عزت آفرین و ماندگار و جاودان خواهد بود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com