کد خبر ۷۴۱۵۹ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۱
روابط عمومی آستان حضرت معصومه(س) :

آتش سوزی حرم حضرت معصومه(س) بدون هیچ خسارتی مهار شد+فیلم

روابط عمومی آستان حضرت معصومه(س) با صدور اطلاعیه ای در مورد آتش‌سوزی محل نگهداری کارتن‌ها در حرم مطهر اعلام داشت که این آتش بدون خسارت جانی و مالی مهار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا) به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام،‌متن اطلاعیه روابط عمومی حرم مطهر بدین شرح می باشد:
محل نگهداری کارتن‌ها در جوار درب شماره پنج صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها امشب در ساعات اخیر دچار حریق شد که احتمال داده می‌شود علت این آتش‌سوزی اتصالی سیم‌های برق بوده باشد.

این آتش‌سوزی با مشارکت نیروهای آتش‌نشان و خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در کمترین زمان ممکن اطفاء شد و هیچ خسارت مالی و جانی خاصی به دنبال نداشته است.

لازم به ذکر است، خادمان آستان مقدس در برخی از مناسبت‌ها از جمله نماز ظهر عاشورا که تمامی مسیرهای منتهی به حرم مطهر مملو از خیل نمازگزاران می‌شود، از این کارتن‌ها برای اقامه نماز جماعت در خیابان‌های اطراف حرم مطهر استفاده می‌کنند.

اطلاعات و اخبار تکمیلی‌تر این حادثه توسط روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با استفاده از کانال رسمی آستان مقدس منعکس خواهد شد.
امیدواریم زائران و مجاوران به شایعات توجه نکرده و اصحاب رسانه نیز همانند همیشه با اطلاع‌رسانی درست و صحیح همیار خادمان بانوی کرامت باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com