کد خبر ۷۴۱۸۴ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۶
در ۵ رشته؛

پردیس خودگردان دانشگاه قم از داوطلبان دوره دکتری مصاحبه می‌گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،پردیس خودگران دانشگاه قم تاریخ مصاحبه مقطع دکترا در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، کلام اسلامی، فلسفه تطبیقی، فقه و مبانی حقوق اسلامی و ریاضی را اعلام کرد.


تاریخ مصاحبه داوطلبان رشته‌های علوم قرآن و حدیث و کلام اسلامی از یکشنبه ۹ تیر تا دوشبنه ۱۰ تیر اعلام شده و متقاضیان باید فیش ۱۵۰ هزار تومانی خود را تا ۵ تیر به حساب درآمد اختصاصی خدمات آموزشی دانشگاه قم واریز کنند.

همچنین در رشته فلسفه تطبیقی مهلت ارسال فیش مصاحبه تا ۹ تیر اعلام شده و زمان مصاحبه این رشته نیز در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، ۱۰ و ۱۱ تیرماه است.

در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی داوطلبان تا ۱۰ تیر مهلت دارند تا فیش حضور در آزمون را به حساب دانشگاه واریز کنند و در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه ۱۱ و ۱۲ تیر برای مصاحبه در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی جدید این دانشگاه حضور یابند.

همچنین برای داوطلبان رشته ریاضی تاریخ واریز فیش ۱۲ تیر اعلام شده و روز‌های یک شنبه و دوشنبه، ۱۶ و ۱۷ تیرماه برای انجام مصاحبه تعیین شده است.

در اطلاعیه این دانشگاه اعلام شده است که مدارک مورد نیاز برای حضور در رشته‌های دکترای این دانشگاه در همان روز مصاحبه باید تحویل شود و در صورت ناقص بودن مدارک، پرونده داوطلب تشکیل نمی‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com