کد خبر ۷۴۴۲۵ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۹

دولت در زمینه تولید و اقتصاد در حرف و شعار باقی مانده است

عضو هیات مدیره انجمن موتورسیکلت ایران گفت: اگر به منویات رهبری در زمینه تولید توجه شود و در حد سخن باقی نماند مشکلات اقتصادی رفع می شود ولی متاسفانه دولت در زمینه تولید و اقتصاد در سخن و شعار باقی مانده و هرچه دولت بزرگتر شده از تولید دورتر شدیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، ابوالفضل حجازی در گفت و گو با تسنیم،اظهار داشت: درجلسه رفع موانع تولید در قم به وزیر صنعت گفتم که آمادگی داریم موتورهای فرسوده را از قم به عنوان یکی از شهرهایی که موتورسیکلت در آن زیاد است جمع آوری کرده و موتورهای جدید جایگزین کنیم.

وی افزود: قرار شد از یکی ازبانک ها 10 میلیون تومان تسهیلات گرفته شود و وزیر صنعت نیز استقبال کرد ولی دستورالعملی برای آن مصوب نشد.

عضو هیات مدیره انجمن موتورسیکلت ایران با بیان اینکه متاسفانه در دولت مشکلات و موانع زیادی وجود دارد،بیان کرد: بسیاری از مصوبات پس از تصویب در بایگانی قرار می گیرند،اکثرموضوعات همین گونه است و بسیاری از مصوبات در مجلس و دولت تصویب شده ولی خاک می خورد.

حجازی تصریح کرد:اگر به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید توجه شود و در حد سخن باقی نماند مشکلات اقتصادی رفع می شود ولی متاسفانه دولت درزمینه تولید و اقتصاد در سخن و شعار باقی مانده و هرچه دولت بزرگتر شده از تولید دورتر شدیم.

وی با تاکید بر اینکه برخی از مدیران در کلاس ظرفیت و مدیریت جهادی نیستند بلکه مدیریت آنها سیستماتیک است،ابراز کرد: برخی از مدیران نماز صبح خوانده و نماز مغرب سر کار هستند ولی خروجی آنها صفر است که علت آن عدم تخصص است.

عضو هیات مدیره انجمن موتورسیکلت ایران ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند از ظرفیت های کشور و دانشگاه ها و افراد نخبه برای تولید و رفع مشکلات صنعت استفاده شود، امروز در صنعت نسل اول به نسل دوم نمی رسد و پس از فوت پدر، فرزند راضی نمی شود کارخانه را ادامه بدهد چون مشکلات موجود را می داند.

حجازی تصریح کرد:بنیان گذار صنعت هوندای ژاپن یک تعمیر کار است و امروز شهری به نام هوندا در کشور ژاپن وجود دارد که باید این انگیزه  مورد توجه باشد، چرا مدیران توجهی به صنعت کشور ندارند و بخشی از مدیرانی که در راس کار هستند مدیر رابطه ای هستند و اجرایی نیستند.

وی خاطرنشان کرد:با حضور جناب سرمست در استانداری بسیاری از فعالیت ها سرعت گرفته است، ایشان انسانی کاردان و بزرگ است و تصمیمات جهادی می گیرد و امیدوارم با حضور ایشان در استانداری قم مشکلات استان رفع شود.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com