کد خبر ۷۴۴۳۹ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰

اردوي واليباليست‌هاي ساحلي‌باز در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمدمهدی حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: یکی از کارهای مهمی که در شروع دوره چهار ساله هیأت‌ والیبال برای تحول و پیشرفت این رشته ورزشی انجام گرفت، اخذ مجوز فعالیت در تنها زمین ساحلی اختصاصی اداره کل ورزش و جوانان برای تمرینات و مسابقات والیبال ساحلی بود.

وی ادامه داد: این زمین در مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم شهر پردیسان قم قرار دارد و با انجام امور اداری آن در اداره کل ورزش و جوانان استان قم، از این پس برنامه‌های تمرینی و مسابقات والیبال ساحلی در تمام رده‌های سنی در این زمین انجام می‌شود و هدف ما حضور موفق در مسابقات قهرمانی کشور است.

رئیس هیأت‌ والیبال استان قم در ادامه با اشاره به فراخوان تست انتخابی برای تیم والیبال ساحلی نوجوانان قم، ابراز کرد: به همین منظور از استعدادهای این رده سنی دعوت شده تا طبق برنامه‌ریزی کمیته ساحلی هیات والیبال قم برای تشکیل تیم اعزامی نوجوانان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور در اردو حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 تا یازدهم دی‌ سال 1383 مجاز به حضور در تست انتخابی هستند و این اردو روز چهارشنبه ۲۹ خرداد ماه در زمین ساحلی  مجموعه ورزشی شهدای مدافع حرم تشکیل می‌شود تا بهترین‌ها در ترکیب تیم منتخب قم روزهای 26 تا 28 تیر ماه در مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان ایران در تهران به میدان بروند.

حلوایی در ادامه به برگزاری یک دوره آموزشی اشاره و بیان کرد: بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون والیبال، هیأت‌ والیبال استان قم در نظر دارد  یک دوره مربیگری درجه سه ویژه بانوان را برگزار کند، به همین منظور از متقاضیان  دعوت شده تا برای ثبت‌نام اقدام کنند تا در صورت به حد نصاب رسیدن، این دوره را برگزار کنیم.

وی همچنین از برگزاری دوره مربیگری درجه سه والیبال با تدریس یکی از اساتید و مربیان با سابقه این رشته خبر داد و افزود: این دوره زیر نظر استاد سیدجواد حسینی‌نژاد و با حضور اسلامبولچی یکی از از پیشکسوتان والیبال، مشاعی مسوول کمیته مربیان هیات، علی منافی از مربیان بین‌المللی و مدیر باشگاه موج نوین و سیدروح‌الله شفیعی مسوول کمیته آموزش هیأت‌ برگزار شد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com