کد خبر ۷۴۴۵۳ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۸

استارت واليباليست‌هاي قم براي قهرماني ايران

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، بعد از بسته شدن پرونده پیکارهای والیبال قهرمانی نوجوانان و جوانان جام رمضان بلافاصله از سوی کمیته فنی هیأت‌ والیبال استان قم کادر فنی تیم‌های این دو رده سنی برای حضور موفق در مسابقات سال 1398 قهرمانی کشور مشخص شده و تمرینات آغاز شد.

بر این اساس مسوولیت سرمربیگری تیم نوجوانان هیأت‌ والیبال قم به یکی از مربیان جوان اما با تجربه و شناخته شده این رشته یعنی سیدروح‌الله شفیعی واگذار شد، مربی مطرحی که مدیریت و سرمربیگری تیم والیبال کریمه قم در مسابقات لیگ دسته اول مردان ایران را در کارنامه مربیگری خود دارد.

این مربی کاربلد که به دقت عملکرد والیبالیست‌های نوجوان قم در مسابقات جام رمضان را زیر نظر گرفته بود، بلافاصله اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم منتخب نوجوانان قم را اعلام کرد و تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی این تیم در راه مسابقات قهرمانی کشور در سالن غدیر قم رسما آغاز شد.

بازیکنان دعوت شده به تیم منتخب نوجوانان قم در دو گروه تقسیم بندی شده‌اند، نفراتی که از تیم‌های کریمه، فدک، مهر، سبحان موج‌نوین و میعاد هستند و در پست پاسور باقریان، قنبری، مرادی و اکبریان دعوت شده‌اند، ضمن اینکه بازیکنان سرعتی دفاع وسط شامل جلالی، کاظمیان، سورانی و نعیمی هستند.

قدرتی‌های دریافت کننده حاضر در این اردو متشکل از جهانگیری، خانی، آبار، زنگنه، کتابدار، آشتیانی و آذری‌نیا است، ضمن اینکه در پست لیبرو یا بازیکن آزاد، نفراتی همچون برقعی، زاهد، دُرامامی و نوروزی در اردو هستند و برای پست قطر پاسور کشاورز، مرادگنجه و کرم‌گنجه دعوت شده‌اند.

نفرات دعوت شده در گروه دوم و در پست پاسور مقتصدی، موسوی، یاری و رضایی هستند و در پست سرعتی دفاع وسط نفراتی همانند زرقان‌وطن، شعبان‌زاده، رسولی، خسروی و روزبهانی دعوت شده‌اند، بازیکنان حاضر در پست قدرتی دریافت کننده شامل احمدی، جمشیدی، کاویانی، حمیدی، قاسمی، شاه‌جعفری، دُر‌امامی و هوشنگی است، ضمن اینکه به عنوان لیبرو یا بازیکن آزاد از انواری، حسنی، تغانی و مومنی دعوت شده و در قطر پاسور نیز فیلو، هاشمی و هوایی تمرین می‌کنند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com