کد خبر ۷۴۴۶۸ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۳

شهرک‌ صنعتی خصوصی در قم احداث می‌شود

استاندار قم گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی در اولویت فعالیت‌های اقتصادی استان قرار داشته و حمایت لازم از سرمایه‌گذاران این بخش در استان صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)،بهرام سرمست عصر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات شهرک صنعتی شکوهیه برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات سرمایه‌گذاران باید در یک فضای همدلی و تعامل برطرف شود.

وی افزود: در قالب چارچوب‌های تعریف‌شده چتر حمایت استان از سرمایه‌گذاران ادامه دارد، مسئولان استان با بازدیدهای میدانی از شهرک‌های صنعتی، مشکلات تولید را شناسایی کنند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران دارای اهلیت برای سرمایه‌گذاری در قم موردحمایت قرار می‌گیرند، به هراندازه که ممکن است باید از سرمایه‌گذاران واقعی حمایت و با برخی افراد که نیت‌های دیگری دارند برخورد شود.

سرمست گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی خصوصی در اولویت فعالیت‌های اقتصادی استان قرار داشته و حمایت لازم از سرمایه‌گذاران این بخش در استان صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به توسعه فازهای تولید در شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد: درصورتی‌که اهلیت و فعالیت واحدهای صنعتی استان محرز شود از توسعه فازهای تولیدی سرمایه‌گذاری در قم حمایت خواهد شد.

استاندار قم اهمیت تولید و اشتغال را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: بارونق تولید و اشتغال در استان بسیاری از مشکلاتی که ریشه اقتصادی و بیکاری دارند برطرف می‌شوند، برخی قوانین که منشأ ملی دارند به‌جای اینکه تسهیل گر تولید باشند به مانع بزرگی در مسیر اشتغال تبدیل‌شده‌اند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com