کد خبر ۷۴۵۰۳ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۵

تامین 5 هزار تخت اقامتی توسط خانه مسافرهای استان قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد عرب بافرانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری با اشاره به وضعیت خانه مسافرهای استان قم اظهار کرد: حدود پنج هزار تخت اقامتی توسط این خانه مسافرها با قیمت مناسب فراهم شده است.

وی ادامه داد: اداره بهداشت، پلیس، سازمان میراث فرهنگی و نهادهای مختلف بر روی خانه مسافرهای استان قم نظارت دارند و هزار اشتغال مستقیم توسط این خانه مسافرها در استان ایجاد شده است.

رئیس انجمن صنفی خانه مسافرهای استان قم افزود: باید تلاش کنیم که خانه‌های غیرمجاز اسکان در استان به خانه مسافرها تبدیل شوند و تحت نظارت قرار بگیرند، صاحبان خانه مسافرها بدون دریافت تسهیلات این اماکن را ایجاد کردند.

عرب بافرانی توسعه بخش گردشگری قم را در گروی گسترش خانه مسافرها دانست و تصریح کرد: اقامت در شهر مشهد اگر تنها به هتل‌ها خلاصه می‌شد، امکان اسکان این حجم از زائرین فراهم نبود، با توجه به اینکه بیشترین زائرین شهر قم از طبقه متوسط جامعه هستند، باید خانه مسافرها را گسترش بدهیم، برخی از خانه مسافرهای قم در حد هتل هستند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com