کد خبر ۷۵۱۵۳ انتشار : ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸
شورای فرهنگی حوزه علمیه قم خواستار شد؛

تقاضا از آیت‌الله یزدی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری

شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم از آیت‌الله یزدی تقاضای حضور در انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم در نامه‌ای به آیت‌الله سیدمحمد یزدی ضمن تقدیر و تشکر از یک عمر تلاش بی‌نظیر و خدمت بی‌بدیل آیت‌الله یزدی در جایگاه سرباز سرفراز حضرت ولیعصر (عج)، ازایشان تقاضای حضور در انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری را کردند.

متن نامه شورای شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

"باسمه تعالی
حضرت آیت‌الله یزدی دامت برکاته
سلام‌علیکم
با احترام و آرزوی صحت و سلامت، ضمن تقدیر و تشکر از یک عمر تلاش بی نظیر و خدمت بی بدیل شما در جایگاه سرباز سرفراز حضرت ولیعصر (عج) بدین‌وسیله اعضای شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه (62 گروه فرهنگی، سیاسی، جهادی و تبلیغی) از محضر حضرت‌عالی درخواست داریم با توجه به حساسیت و جایگاه مجلس محترم خبرگان رهبری و تلاش دشمن برای نفوذ در آن،س همچنان که در تمام این چهل سال انقلاب و قبل از آن، بار مسئولیت‌های مختلف انقلاب را به دوش کشیده‌اید و در همه عرصه‌های کار و تلاش آماده خدمت بوده‌اید، این بار هم مجلس خبرگان را به فیض وجودتان مزین فرمایید.
پیشاپیش از خدای تعالی موفقیت و سرفرازی روزافزون حضرت‌عالی را خواستاریم .
شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم"

گفتنی است؛ بعد از درگذشت آیت‌الله مؤمن که نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری بود؛ باید یک فرد دیگری جایگزین وی در دوم اسفند سال جاری شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com