کد خبر ۷۵۳۰۰ انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم مطرح کرد؛

اعلام آمادگی هلال احمر قم برای اعزام به خوزستان

گلفشان از آماده باش تیم‌های امدادی و تجهیزات لجستیکی جمعیت هلال احمر استان برای اعزام به مناطق زلزله زده خوزستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: به دنبال وقوع زلزله در استان خوزستان و اعلام ساعت صفر، در ساعت ۲۰:۱۰ دقیقه شب ۱۷ تیرماه در کمتر از یک ساعت، ۸۰ امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر همراه با تجهیزات کامل به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: با اعلام ساعت صفر، با سرعت فرایند فراخوان انجام و تجهیزات لجستیکی و انسانی نیز آماده شد.

وی گفت: در پی این فراخوان ۸۰ نجاتگر آماده به عملیات به همراه تیم واکنش سریع استان، تیم آنست و ۲ قلاده سگ، ۵ دستگاه آمبولانس عملیاتی، ۱ دستگاه خودروی نجات، ۲ دستگاه خودروی کمک دار، ۲ دستگاه خودروی فرماندهی و همچنین خودروی ارتباطات و ۲ دستگاه مینی بوس آماده ارائه خدمت شدند.

گلفشان با تاکید بر آماده باش صد درصدی جمعیت هلال احمر برای اعزام و ارائه خدمات به مردم در مناطق زلزله زده در صورت نیاز افزود: هلال احمر استان قم نشان داده با اینکه در بسیاری از حوادث استان معین نیست اما، همواره پیشرو و جزو نخستین استان‌ها بوده و این آمادگی ادامه دارد تا در صورت اعلام نیاز تیم‌ها و تجهیزات به منطقه اعزام شوند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com