کد خبر ۷۵۳۰۱ انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰

پذیرایی محمد سیما از ارژن فارس در هفته دوم لیگ برتر فوتسال

تیم فوتسال سوهان محمد سیما در هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور به مصاف لبنیات ارژن فارس می‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از هفته گذشته رسماً کار خود را آغاز کرد و تیم‌ها بر اساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده به مصاف حریفان خود رفتند.

سوهان محمد سیما تنها نماینده استان در این دوره از مسابقات در هفته نخست چارچوب لیگ برتر فوتسال ایران در البرز نتیجه را سه بر صفر به مقاومت واگذار کرد تا هفته اول به کام قمی‌ها تلخ شود.

این در حالی است که در هفته دوم مسابقات سوهانی‌ها از ساعت 17 امروز به مصاف لبنیات ارژن فارس خواهند رفت، دیداری که برای این تیم بسیار حائز اهمیت امتیازی است.

پیش از آغاز لیگ برتر هدف‌گذاری  تیم سوهان بر روی صعود به مرحله پلی‌آف بوده اما شرط نخست برای حضور در جمع مدعیان از دست ندادن امتیاز در تمامی مسابقات است، چراکه با فاصله گرفتن از سایر رقبا هر تیمی از کورس قهرمانی جا می‌ماند.

امروز، روز بسیار مهمی برای فوتسال دوستان و از همه بیشتر اعضای محمد سیما است، چراکه آن‌ها به دنبال چشیدن طعم برد در فصل 98 هستند و هیچ تیمی در خانه به حریف خود امتیاز نمی‌دهد.

سرپرست تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از جدال با ارژن اظهار داشت: پس از بازگشت به قم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و یک جلسه ریکاوری بدنی به بازیکنان داده‌ایم تا شرایط بدنی آن‌ها محیا شود.

علی مسعودی افزود: مشکل خاصی در تیم وجود ندارد و همه بازیکنان آماده حضور در دیدار فردا هستند که این مسئله به نظر کادر فنی بستگی دارد.

وی گفت: در بازی هفته گذشته بازیکنان در فشار بدنی به دلیل تمرینات بدنسازی بودند و همین موضوع سبب شد تا تمرکز آن‌ها در توپ‌های آخر از بین برود.

مسعودی با بیان اینکه تیم شرایط بسیار بالایی دارد، عنوان کرد: چشم و امید همه ما به حضور هواداران در ورزشگاه است چرا که حضور آن‌ها قوت قلبی برای تمام تیم می‌شود.

سرپرست تیم فوتسال سوهان محمد سیما قم تصریح کرد: از تمام هواداران درخواست دارم همچون فصل گذشته امروز نیز در ورزشگاه دوهزار نفری شهید حیدریان حاضر شوند و ماهم قول می‌دهم خوشحال به خانه بازگردند.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com