کد خبر ۷۵۳۴۳ انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰

نمایی از 25کتاب بریل در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، همایش جشن همراهی با حضور جمعی از مسؤولان استانی و استقبال پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در صحن فاطمی این آستان مقدس جنب نمایشگاه بهشت بانو برگزار شد.

در این همایش 25 عنوان کتاب بریل با مشارکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و کانون کتاب و کتابخوانی خادمیاران رضوی رونمایی شد که 13 عنوان این کتاب در سال جاری و 12 عنوان در سال گذشته توسط واحد نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای تولید شده است.

بر اساس گفته‌های زینلی معاون اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، این کتاب‌ها در ارتباط با موضوع‌های جشنواره ملی کتابخوانی رضوی تهیه شده است تا نابینایان نیز بتوانند در این جشنواره حضور پرشوری داشته باشند.

داستان‌خوانی دو نفر از نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای، مدح‌خوانی علی‌اکبری از مداحان روشن‌دل اهل‌بیت(ع) و انجام قرعه‌کشی سفر به مشهد مقدس از میان افراد شرکت‌کننده از دیگر بخش‌های این همایش بود.

از ابتدای فعالیت واحد تولید کتاب بریل در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای برای نخستین بار در استان قم بیش از 300 کتاب بریل تولید شده که این کتاب‌ها به کتابخانه‌های سراسر کشور ارسال و در اختیار نابینایان قرار گرفته است.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com