کد خبر ۷۵۴۳۰ انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۲
در شب میلاد امام رضا(ع)؛

شهرک خودرویی قم به بهره‌برداری رسید/ فعالیت ۳۴ واحد نمایشگاهی

این شهرک در مجاورت میدان میوه تره‌بار و گمرک قم، واقع در بلوار شهید رجایی احداث‌شده و در این شهرک 1500 واحد صنفی متشکل از واحدهای نمایشگاهی، خدماتی و تعمیرگاهی طراحی‌شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، مراسم جشن بزرگ خانوادگی میلاد حضرت امام رضا(ع) و آیین افتتاح و بهره‌برداری از فاز نخست شهرک خدمات خودرویی قم به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک خودرویی کشور امشب با حضور امیرآبادی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، سقائیان نژاد شهردار قم، حیدری فرماندار قم، گروسی معاون استاندار قم، اعضای شورای شهر قم، مسئولان استانی و هنرمندان برگزار شد.

شهرک خودرویی قم در زمینی به مساحت 330 هزار مترمربع و با زیربنای 150 هزار مترمربع در شش فاز پیش‌بینی‌شده است که در فاز نخست شامل 34 واحد نمایشگاهی، 6 واحد ویژه خدماتی و 48 واحد تعمیرگاهی است.

این شهرک در مجاورت میدان میوه تره‌بار و گمرک قم، واقع در بلوار شهید رجایی احداث‌شده و در این شهرک 1500 واحد صنفی متشکل از واحدهای نمایشگاهی، خدماتی و تعمیرگاهی شامل صافکاری، نقاشی، لوازم‌یدکی، تودوزی اتومبیل، اگزوزسازی، پرس شیلنگ، باتری‌ساز، تراشکار، سپرساز، کارواش، نمایندگی‌های مجاز فروش و خدمات پس از فروش، جایگاه عرضه سوخت و غیره طراحی‌شده است.

همچنین در این پروژه علاوه بر تأمین کلیه خدمات وابسته به خودرو، خدمات جانبی از جمله رستوران مجهز، بزرگ‌ترین مرکز لوازم‌یدکی، دفتر اسناد رسمی و پلیس+10، جایگاه سوخت چندمنظوره، پایگاه نیروهای انتظامی و اورژانس و تمام خدمات وابسته شامل سوپرمارکت، تاکسی‌سرویس، کافی‌شاپ و پارک مخصوص کودکان نیز در نظر گرفته‌شده است.

گفتنی است در این مراسم هنرمندان سرشناس کشوری حضور داشتند و در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتورسیکلت برای بازدید شرکت‌کنندگان برپا شده بود.

سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در این جلسه با اشاره به لزوم ساماندهی صنوف مزاحم در سطح شهر اظهار داشت: فاز نخست شهرک خودرویی در جهت مسائل زیست‌محیطی و ایجاد آرامش برای مردم قم ایجادشده است

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com