کد خبر ۷۵۵۴۸ انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
جانشین معاونت فرهنگی سپاه در قم:

نابودی رژیم صهیونیستی در گام دوم انقلاب عملیاتی خواهد شد

جانشین معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اهداف گام دوم انقلاب گفت: نابودی رژیم صهیونیستی در گام دوم انقلاب عملیاتی خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، سردار هادی مقدسی صبح امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب که در موسسه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: امروز در شرایط عجیب و پیچیده‌ای به سر می‌بریم به‌طوری‌که در چهل‌سالگی انقلاب شاهد این هستیم که دنیا دوقطبی می‌شود، یک سمت کفر و یک سمت اسلام قرار دارد.

وی ادامه داد: نظام سلطه و کفر امروز به دنبال محدود کردن اسلام در منطقه است و می‌خواهد عرصه را برای جبهه مقاومت تنگ کند.

مقدسی بابیان این‌که در هر دهه از انقلاب توطئه‌ای علیه انقلاب پیاده شد، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب بیش از 200 شبکه فراماسونری در کشور داشتیم که دشمنان نظام در دهه‌ای اول انقلاب بازهم به دنبال احیای آن‌ها بودند.

وی ادامه داد: تخریب روحانیت و ضربه زدن به جایگاه این قشر دومین توطئه‌ای بود که در دهه دوم انقلاب پیاده شد به‌طوری‌که قصدشان این بود که با میدان‌داری روشن‌فکران غرب‌گرا نظام را ساقط کنند.

مقدسی ابراز داشت: سناتور مک‌کین در آن دوره برنامه‌ریزی کرده بود که با کودتای 18 تیرماه نظام را از بین ببرد اما در عمل در 23 تیرماه این کودتا با هدایت‌های رهبر انقلاب از بین رفت.

وی به توطئه سوم اشاره کرد و گفت: منحرفین و فتنه گران در سال 88 عبور از ولایت‌فقیه را کلید زدند اما در این میان مردم در 9 دی‌ماه پاسخ این توطئه‌ها را دادند.

مقدسی تصریح کرد: در توطئه چهارم به دنبال واردکردن فشار اقتصادی به مردم هستند به‌طوری‌که جان بولتون مشاور رئیس‌جمهور آمریکا دراین‌باره می‌گوید هدف ما خیزش مردم فقیر در برابر حکومت ایران است و با همین حربه می‌توان این کشور را ساقط کرد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون دو جریان انقلابی و غیرانقلابی در کشور وجود دارد جریان غیرانقلابی با محدودیت‌های اعمال‌شده نمی‌تواند بیش از 800 متر در آمریکا حرکت کند اما در مقابل جریان انقلابی می‌گوید عمق حرکت ما 1800 کیلومتر و بندر لاذقیه است.

جانشین معاونت فرهنگی سپاه افزود: این موضوعی است که حتی کشوری مانند انگلستان به آن حسرت می‌خورد کشوری که روزی می‌گفت آفتاب در سرزمین ما غروب نمی‌کند.

وی به موفقیت جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: امروز پادشاه قطر می‌گوید هیچ کاری نمی‌توانیم بدون ایران در منطقه انجام دهیم که نشان‌دهنده موفقیت جبهه مقاومت در منطقه است.

سردار مقدسی ابراز داشت: گام دوم انقلاب گامی است که تمامی توطئه‌ها را پشت سر گذاشته است و به دنبال برافراشتن پرچم اسلام در فلسطین اشغالی و از بین بردن اسرائیل است.

وی ادامه داد: در گام دوم انقلاب رهبری می‌فرماید امروز ایران امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور دنیا است و امنیت مثال‌زدنی دارد.

سردار مقدسی به وضعیت نظام سلطه اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی در حال فروپاشی است به‌طوری‌که این کشور وارد خام فروشی شده است.

وی راه‌حل برطرف کردن مشکلات را مدیریت انقلابی دانست و بیان داشت: رهبر انقلاب در این خصوص می‌فرماید باید مدیریت اشرافی گری را کنار بگذاریم و در عوض مدیریت انقلابی را در دستور کار قرار دهیم.

جانشین معاونت فرهنگی سپاه افزود: باید به مدیریت جهادی روی بیاوریم چراکه امروز کشور زیرساخت‌ها دارد و باید با مدیریت جهادی تمامی مشکلات را حل کنیم.

وی ادامه داد: امروز باوجود تمامی توطئه‌ها وحدت کشور حفظ شد و باید به نسل آینده این امیدواری را بدهیم که تمامی مشکلات قابل‌حل است.

سردار مقدسی بابیان این‌که باید انسجام خودمان را حفظ و از سکان‌دار انقلاب تبعیت کنیم، تصریح کرد: راه برون‌رفت از مشکلات اتکای به درون است و باید به این مهم اعتقاد داشته باشیم که جوانان این مرزوبوم می‌توانند مشکلات را حل می‌کنند.

وی ادامه داد: باید با انتخاب درست افراد مناسبی را در مناصب مختلف کشور قرار دهیم تا دشمنان را ناامید کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com