کد خبر ۷۵۶۱۸ انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۴۴

تاکید آیت‌الله اعرافی بر همگرایی بیشتر مسوولان شهرهاي قم و مشهد

پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار سرمست استاندار قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ها برای توسعه حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: از این اقدام مسئولان حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

عضو شورای نگهبان افزود: مسئولان شهرهای قم و مشهد بایستی همگرایی بیشتری با یکدیگر داشته باشند و از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) بهره بگیرند.

سرمست استاندار قم نیز در این دیدار با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همه  ارکان نظام در این انتخابات برای عزت و سرفرازی نظام تلاش خواهند کرد.

وی در ادامه خدمت به استان قم را توفیق الهی دانست و گفت: دو بحث اختصاص اراضی 48 هکتاری جهت توسعه‌ حرم مطهر و نیز ایجاد شهرک زائر به عنوان دو کار شاخص در راستای اعتلای جایگاه شهر مقدس قم با جدیت پیگیری می‌شوند.

استاندار قم ضمن تبریک انتصاب آیت الله اعرافی به عنوان عضو فقهای شورای نگهبان اظهار کرد: این انتصاب از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده عملکرد بسیار خوب و شایستگی در سمت‌های حساس در گذشته بوده است.

سرمست همچنین با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی خاطرنشان کرد: به دنبال جذب منابع خصوصی و سرمایه گذاری برای تکمیل طرح‌ها و رونق تولید و اشتغال هستیم.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com